Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:25:28

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: GEDACHTEN TAPPEN
BerichtGeplaatst: 21-03-2020, 01:17:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-03-2020, 00:14:06
Berichten: 3
Locatie: Gelderland
[bHallo allemaal ik heb hier wat op toe te voegen.

Ik ben een jongen die van kleins af aan jaar of 11 a 12 jaar spirituele ervaringen.

Mijn eerste ervaring was toen ik was te logeren bij een schoolvriend, dat was de eerste uitreding gepaard met een schele piep in mijn oor hoe hoger ik uit mijn lichaam treed hoe hoger de piep toon, de eerste keer was eng
echter raakte ik er al snel gewend aan en vond het niet erg.

ik was half bij bewust zijn en half niet als de piep te hoog werd kwam mijn ziel weer terug in mijn lichaam opzich wel een leuke ervaring die ik onder controle heb.

Ik heb een open deur en ben niet geaard.
waardoor ik ook negatieve ervaringen mee maak voorbeeld as ik ga slapen en lig op bed of bank dan heb ik regelmatig slechte identiteiten die mij over willen nemen vaak lukt het ze ook ik krijg een koud rillend gevoel aan mij lichaam ik kan niet bewegen of praten als dat gebeurd soort slaapverlamming erbij dat is niet fijn ik weet niet hoe ik dat kan stoppen meestal win ik wel en duurt het hooguit 5 minuten zodra ik me kan bewegen is het weg... wat is dat ? en hoe kan ik dat voorkomen? ik reinig me ongeveer 1 x per week met oerzout en rozemarijn om mij aura te reinigen als ik de emmer met rozemarijn over me heen gooi wordt ik heel rustig een last van me schouder (het liefst zou ik dat 24/7 willen maar goed.

NU HEB IK HET VOLGEDE PROBLEEM AL SINDS APRIL 2015 TOT HEDEN IK STA CONTINU ONDER HOOGSPANNING ALTIJD EEN GESPANNEN OPGEJAAGDE GEVOEL IK HEB EEN REGELMATIGE

( Hoge frequentie ( HF ) is de ITU aanduiding voor het gebied van radiofrequente elektromagnetische golven (radiogolven) tussen 3 en 30 megahertz[/i][/u] (MHz) in mijn oren wat door naar mijn hersenen gaat. ik heb daar bij ook contact met 3 personen een man vrouw en een zoon daar kan ik mee communiceren en zij met mij echter negatief ze hebben mij 5 jaar onzeker proberen te maken met kleinerende woorden ze zien en weten alles van mij als ik nu een wachtwoord aanmaak is ie even later al gewijzigd ik heb al 5 jaar geen prive met mijn eigen gedachten er wordt altijd mee bemoeid in negatieve zin ik wordt kapot gemaakt deze personen bestaan echt.

ik heb me laten testen bij psychiater en nog eens een second - opinion gedaan daar uit was niets gekomen (twijfel niet aan je zelf dat waren een van de laatste woorden) financieel wordt ik ook uitgebuit zij hebbe mij hele leven kapot gemaakt en zijn nog steeds bezig niemand geloofd mij, en zij denken dat ik GEK ben psychose nou als dat zo was dan had ik wel een pilletje gekregen. ik ben niet gek ik heb een vermoeden dat er iets in mijn lichaam is gedaan wat er niet thuis hoort. Zij houden niet op ik slaap met ze en wordt wakker met ze...heb nooit privé of rust en niemand die mij begrijpt wand hoe leg je dit zou uit aan een leek of persoon die dat niet heeft zelfs mijn eigen moeder geloofde me niet...hierdoor is mijn gezondheid ook achter uit gegaan ik loop ziekenhuis in en uit...geen pilletje helpt dit is niet spiritueel dit is zware mishandling psychisch en lichamelijk wat moet ik doen? ze leven op aarde hebben voeten en handen en zijn geobsedeerd en proberen mij al sinds april 2015 kapot te maken.

ik loop steeds vast met alles zij beperken mij hele leven zelfs internet telefoons die over worden genomen modems etc ik heb een dossier van ruim 5 jaar... mijn advocaat noemt het gedachten tappen) echter is het niet alleen tappen maar ook 3 tegen 1 inspreken.

En dan nog iets met die jongen (zoon) had ik nog een sex relatie ook in gedachten hij speelt volgens hun is het een spelletje dit is erg dubbel hij is mij gaan mogen??
en had sex met hem in gedachten wij kwamen zelfs klaar) en hij gaf mij telkens een goed gevoel
ik voel bij hem alleen positieve dingen (nooit slecht)en bij zijn ouders alles negatief (hij heeft regelmatig nu ruzie van we moeten er mee stoppen etc) enigszins heeft hij blijkbaar toch een goed hart....dit gaat al ruim 2 jaar zo met deze jongen....hij heeft mij zelfs geholpen voorbeeld: OV oplaad automaat NS was mijn pinpas vergeten eruit te halen, ik liep weg hij zij in mijn gedachten je vergeet je pinpas) die kleine dingen maakt hem wel oké en de sex was ook goed maar toch speelt hij dubbel en mee met ma en pa HELP

WEET IEMAND WAT ER IN MIJN OOR IS GESTOPT

ik voel ook zendmasten gsm masten van die hoge palen ik kijk en zie ze altijd ik ben dus ook erg RF gevoelig dit is geen onzin maar een serieus probleem het beheerst mij leven een ander had al in een gekkenhuis gezeten of zelfmoord gepleegd.

_________________
Lach, Laat gaan en leef. o:)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl