Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:38:04

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- cursus door Sado
BerichtGeplaatst: 09-12-2007, 00:26:45 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-01-2006, 18:02:36
Berichten: 137
Locatie: Friesland
Hey hallo,

Naar aanleiding van het tweede deel van de cursus besloot ik om voor mezelf ook een legging te doen. Ik heb aanstaande dinsdag namelijk een sollicitatiegesprek, dus het leek me wel een goed plan om de tarot daarover te raadplegen. Ik zou graag wat feedback van jullie willen over deze legging, om te kijken of ik wat op de goede weg zit wat betreft de uitleg van de kaarten.

De legging:
Kernpunt: The Devil
Voordeel/positieve kant: The Hermit
Nadeel/negatieve kant: The Moon
De brug: The Sun

Afbeelding

Als ik deze kaarten zo zie, denk ik dat ik er voor op moet passen dat ik me niet anders moet voordoen dan ik ben. De duivel is goed in het misleiden van mensen en probeert mensen met zich mee te krijgen het verkeerde pad op. Aan de andere kant is dat natuurlijk ook z'n kracht; mensen overtuigen. En dat is natuurlijk ook wat me te doen staat, de mensen die tegenover me zitten er van overtuigen dat ik de persoon ben die het meest geschikt is voor die functie.

Voordeel/positieve kant: ik kan m'n licht laten stralen en laten zien wie ik werkelijk ben.
Nadeel/negatieve kant: Ik denk dat de maan wil aangeven dat ik niet te veel die negatieve kant, de dingen waar ik minder goed in ben moet gaan verbergen. De maan heeft immers altijd één kant die we niet zien.

De brug: Ik denk dat de zon wil aangeven dat ik vooral vertrouwen moet hebben, vertrouwen in mezelf en m'n eigen kunnen.

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van denken en of ik zo een beetje op de goede weg zit.

Groetjes van Jellie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- cursus door Sado
BerichtGeplaatst: 12-12-2007, 17:09:24 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Is er niemand die op Jellie haar berichtje wilt ingaan?

Jellie, ik behandel jouw legging wel in het volgende filmpje, mits je dit goedkeurt natuurlijk.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- cursus door Sado
BerichtGeplaatst: 13-12-2007, 21:39:56 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-01-2006, 18:02:36
Berichten: 137
Locatie: Friesland
Het sollicitatiegesprek is inmiddels geweest, dus wat dat betreft zal ik er niet zo veel meer aan hebben... Heb inmiddels bericht gekregen dat ik ben afgewezen. Maar als jij er nog wat over wilt zeggen, dan vind ik dat prima. Hoeft niet persé in het filmpje, mag wat mij betreft gewoon ook hier in het topic.

Beetje jammer trouwens dat er geen reacties op mijn post zijn gekomen. Het was juist ook de bedoeling om het wat interactief te maken toch?

Er zijn trouwens ook helemaal geen reacties gekomen op je tweede filmpje, maar ik ben toch niet de enige die hem heeft gezien toch?

Groetjes,
Jellie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- cursus door Sado
BerichtGeplaatst: 13-12-2007, 22:31:03 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Sorry, Jellie, ik weet er nog te weinig van om hierover iets te zeggen :wink:
Ik heb deel 1 trouwens helemaal bekeken, en ben bezig met deel 2 :)

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- cursus door Sado
BerichtGeplaatst: 14-12-2007, 06:11:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-05-2007, 05:11:20
Berichten: 39
Locatie: belgie
had niet door dat er al tweed deel was , ben al een stukje aan het bekijken. :roll:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- cursus door Sado
BerichtGeplaatst: 16-12-2007, 00:49:25 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Deel 3!

Was een zware bevalling, de kleine Arcana in 30 minuten persen is een uitdaging, maar het is gelukt!
http://www.youtube.com/watch?v=uKmuTTF666U


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- cursus door Sado
BerichtGeplaatst: 16-12-2007, 23:30:20 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-06-2006, 10:06:05
Berichten: 148
hey, het tweede deel heb ik gezien (vorige week al) en het was gewoon goed alles werd weer net als de eerste deel goed uitgelegd en dat is bij het derde deel ook zo.

@Jellie, sorry dat ik niet gereageerd heb ik wist niet dat je er wat neer had gezet, dat komt omdat ik afgelopen week zelf heel druk ben geweest met van alles en nog wat, mijn vriend moest vrijdag optreden ben vanmiddag terug gekomen uit valkenburg dus al met al een druk weekend maar ook een drukke week. jammer dat je bent afgewezen :( hoop voor je dat het bij je volgende solicitatie beter gaat :)

_________________
Hear these words, hear my cries
Spirit from the other site, come to me,
I summon thee, cross now, the great devide


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl