Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:45:24

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 22-10-2005, 02:30:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-10-2005, 02:12:30
Berichten: 1
Locatie: Brunssum
Hallo allemaal,

Bandopnames of op andere mediums kun je zeker doen, maar zorg ervoor dat storend geluid niet opgenomen word, het beste is dus in een geluids dichte kamer. Dan plaats de recorder in een kooi, zodat radio golven en andere .... de opname niet beinvloeden. Dit zodat je zeker bent dat je niets op kunt nemen (klinkt raar?) Nee hoor want je wilt maar 1 doel en dat is stemmen opnemen of 1 stem van iemand die je kon bijvoorbeeld. Het beste zou zijn van iemand waar je ook nog een opname van hebt tijdens dat deze persoon in leven was voor stem vergelijking.
Eigenlijk zijn twee recorders het beste, 1 recorder in die kooi de andere erbuiten, sluit van de recorder die in de kooi staat de ingangen kort, D.W.Z geen signaal mag van buiten komen. Van de recorder buiten de kooi daar sluit je een microfoon op aan en je steld je vragen, schrijf deze op en zeg de tijd van de dag, datum etc voordat je begint. Nu als laatste zorg dat de twee recorders in sync lopen, bijvoorbeeld D.M.V een TC of Time Code, verbinding fiberglas, geen draden! ... Sucses ...

Frans Lupschen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 22-10-2005, 09:41:22 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
Ervaring mee predictor?

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 23-10-2005, 20:54:16 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Nou, een medium-in-contact klinkt ook behoorlijk creepy zogezegd.

Aan de andere kant klinkt het zo omdat het nu eenmaal op dit moment geen gemeengoed is. Het is nog onbekend en zo'n stem klinkt hoe wij "onbekend" materialiseren.

Groet,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:
* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).
* Notice and act to your impulses (ingevingen).
* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 23-10-2005, 21:00:10 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Tiesvanlies schreef:
Nou, een medium-in-contact klinkt ook behoorlijk creepy zogezegd.

Aan de andere kant klinkt het zo omdat het nu eenmaal op dit moment geen gemeengoed is. Het is nog onbekend en zo'n stem klinkt hoe wij "onbekend" materialiseren.

Groet,
Thijs


Als wij dus een lief meisjes-stem als onbekend zouden ervaren, dan zou het zo klinken.... Het een heeft te maken met het ander.

Zal ook wel te maken hebben met angst-overtuigingen. Een Creepy stem roept al gauw associaties op met kwaadwillendheid enzo. Die duplicteit (goed - kwaad) zit er bij iedereen goed ingebakken en is dus realiteit (echter niet de waarheid).

Groet,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:

* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).

* Notice and act to your impulses (ingevingen).

* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Bandstemmen (EVP)
BerichtGeplaatst: 23-01-2006, 21:32:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-01-2006, 21:19:28
Berichten: 2
Lieve Spiritualisten,

Allereerst wil ik zeggen dat ik een forum als dit van harte toejuich. Alle lof voor de moderators. Op dit forum heb ik een vraag die jullie misschien goed kunnen beantwoorden. Ik heb naar aanleiding van de film White noise heel veel vragen gekregen via mijn bandstemmen site. Wisten jullie van het bestaan van bandstemmen af voor de film? Kende jullie het verschijnsel? Lijkt me leuk om eens met elkaar van gedachte te wisselen. Ik ben zeer benieuwd naar de antwoorden.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 09:55:20 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-01-2006, 17:54:00
Berichten: 38
Hallo,

Ik wist er wel vanaf ja. De film vond ik erg leuk om te zien, meer tijdverdrijf dan om eens lekker te leren over EVP.

Buiten de film om weet ik ook niet of ik het moet geloven. Ten eerste kun je in een hoop geluiden wat verstaan zonder dat het er echt is. Ook is het heel gemakkelijk te vervalsen en ik neem van niemand aan dat het echt is tenzij ik het zelf heb gedaan. Vertrouw niemand, als je wilt. Zelfs al heb ik het zelf gedaan, de bandopname met mijn eigen apparatuur, dan moet het wel heel erg duidelijk zijn wil ik het geloven.

Maar omdat ik er zo tegenaan kijk ontken ik niet dat het er wel kan zijn. Misschien is het echt waar, maar ik kan er nog niet in geloven.

Ook geloof ik meer in een telepatische manier van stemmen horen. Helderhorendheid uit zich bij mij meer in objecten die verschoven worden. Is het echt iets wat van de entiteit of energie afkomt dan hoor ik dat meer in mijn hoofd. En ook daarbij twijfel ik vaak of het misschien een ander geluid was. Al heb ik daarbij wel duidelijk bewijs van mezelf gekregen.

Wat dat betreft sluit ik me dus helemaal aan bij mijn voorgangers: Geloof is iets wat voor iedereen anders is. Je eigen waarheid is belangrijk.

Ik denk trouwens wel dat je ook met dit medium, net als met glaasjedraaien ed, erg moet oppassen dat je niets stoort tegen hun wil. Je zoekt toch contact. Ik voel me ook niet geroepen het zelfuit te proberen omdat ik nog niet in staat ben bescherming af te roepen, die band heb ik nog niet.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 10:27:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-01-2006, 21:19:28
Berichten: 2
Beste RdR,

Helaas is die film fictief en overgoten met een behoorlijk Hollywood sausje. Door de film hebben heel veel mensen een verkeerde voorstelling gekregen van het bandstemmen-fenomeen. Daardoor is er veel angst ontstaan bij mensen. Ik heb heel veel mail gekregen omdat de mensen die de film zagen bang waren. Het opnemen van bandstemmen doe je met liefde!

Om andere mensen te helpen hun verdriet te verwerken. Ik ken het fenomeen al uit de jaren tachtig. Dit in tegenstelling tot glaasje draaien, waarbij de intentie anders is en je de grootste kans loopt lage entiteiten aan te trekken. Ook ik was in het begin sceptisch, totdat ik na een opname de stem van m'n vader hoorde. Vanaf dat moment ben ik gaan nadenken. Het zelf proberen is nog altijd de beste manier en je zal zien dat het werkt! Je moet alleen geduld hebben...veel geduld!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 15-02-2006, 14:21:41 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-02-2006, 13:18:21
Berichten: 11
Locatie: Vianen
@Mivak: Dus jij hebt er wel positieve ervaringen mee en bent er echt van overtuigt dat het kan en dus 'echt' is?

Ik heb de film White Noise ook gezien, meerdere keren zelfs, en het met een korreltje zout genomen. :lol:
Ik heb daarvoor nog nooit over EVP gehoord, maar ben daarna erg veel gaan lezen erover en heb het zelfs zelf geprobeerd. Zonder resultaat helaas...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 22-02-2006, 11:04:24 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2006, 13:38:57
Berichten: 473
Hmmz ik vind het maar vage shit... Je hoort een soort geruis en je kunt er echt alles van maken.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 15-05-2006, 18:20:36 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-05-2006, 15:05:09
Berichten: 4
Locatie: Noord-Brabant
Nemesis schreef:
Moon dankjewel voor de links.
Ik ben eens gaan kijken wat er zoal op internet te vinden is en kwam langs een audiofragment waarvan ik niet veel kan maken, misschien dat een van jullie hier iets van kan maken?
Ik het het bestand even op onze eigen server gezet omdat doorlinken niet wou.
Het bestand vind je hier (en wel in MP3).
Alvast bedankt.


Greetz!


Ik hoor iets van 'Bedankt voor het Licht' of 'Ik wil naar het Licht'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 15-05-2006, 18:44:05 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-05-2006, 20:55:33
Berichten: 40
Locatie: Niel(België)
Hey iedereen,

ik ben van mening dat zoiets wel echt mogelijk is (natuurlijk is er veel vervalsing maar da tkom je overal tegen) mensen die regressietherapie gebruiken,gebruiken vaak ook een bandrecorder,en ik heb toch al dikwijls gelezen dat als die mensen bvb hun gids ontmoeten via regressie dat ze bvb soms die stem vna die gids mee op de band krijgen.

Heb ooit ook eens een theorie gelezen dat "gene zijde" niet "hierboven"is wat de meeste van ons wel weten,maar dat die eigenlijk maar een paar meter boven onze grond op een totaal andere frequentie plaatsvind, daarom dat het voor veel mensen lijkt of geesten" zweven". Eigenlijk kan ik na veel te lezen over van die dingen wel zeggen dat ik met die theorie akkoord ga. Volgens mij zou het wel kunnen,en als het idd via frequenties verschilt van de onze lijkt het me ook logisch dat ze via elektrische apparatuur met ons kunnen communiceren. Zelf zou ik dat nooit proberen (ben er n beetje bang voor) doordat ik de film "white noise" heb gezien.
Die ging over zo opnames... was best wel eng maar in die film geven ze ook wel waargebeurde feiten weer.

anyway volgens mij is het dus best mogelijk.
liefs

_________________
When one door closes another door opens; but we so often look so long and so regretfully upon the closed door, that we do not see the ones which open for us.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 15-05-2006, 21:33:58 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-02-2006, 17:50:29
Berichten: 131
Brrr, ik durf nu nog even niet te luisteren hoor :P

_________________
Veel liefs, Marieke


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 09-06-2006, 23:22:48 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-05-2006, 16:39:37
Berichten: 27
Locatie: Wezep/Dordrecht
er zitten dr best wel tussen waarvan ik kippenvel krijg..
mr ook waarvan ze best wel nep kunnen zijn :P

_________________
Don't dream your life,
live your dreams!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 10-06-2006, 15:58:24 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
http://www.mivak.com

Hier een site over band opnames

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bandopnames
BerichtGeplaatst: 04-07-2006, 17:39:51 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-06-2006, 08:07:02
Berichten: 34
Locatie: B'hoek
Mischien zegik nu iets wat al gezegd is maarik moest het even kwijt :wink: Want volgens mij maakt het nietzo veel uit waarmee je het opneemt, het kan volgens mij gewoon zelfs met je mobiel 8)

Trouwens het schijnt ook weer zo te zijn dat als je je radio zo zet .. ( het liefst zoweentje met een draaiknop om naar zenders te zoeken) precies tussen twee zenders in.. en het dan opneemt je ook boodschappen kunt horen...

Het schijnt zelfs te kunnen als je de kraan een stukkie open zet, en dan de hoeveelheid/ snelheid druppels.. maar dat is dan weer best ver gezocht ;) maarja mischien een extra ideetje? :D

_________________
Groetjes Asrai*

~Auta luonto, anna voima, tee vereni
vahvemmaksi~

"Help me nature, give me power, make my blood run strong and stronger"

Auta Luonto- Faun & Omnia*


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl