Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:40:39

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Mh17
BerichtGeplaatst: 25-07-2014, 23:13:23 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
Ik geloof de media niet. Ik geloof het kabinet niet. Ik geloof heel veel dingen niet die er verteld worden via tv kranten en internet.

het gaat zover dat ik heel erg ben geschrokken van het verhaal van de mh17 die schijnvaar is neergestort. Er zit een heel vies luchtje aan dit verhaal.
ik weet niet waar ik noet beginnen en of er mensen zijjn die hier ook mee bezig zijn op een andere manier asl de gewone nederlander die gewoon even stil staat bij deze ramp.


Ik heb namelijk sterk mijn tweifels zelfs over of de ramp uberhaubt wel is gebeurd, of het niet ik scene is gezet, een politieke poppekast, een spel dat door wereldleiders of belangen van diverse mensen. Ik geloof zelfs rutte niet ik heb een heel sterk wantrouwen in de overheid en de politiek in het algemeen.


Ik heb het idee dat we met z'n alle masssaaaaal voor de gek gehouden worden.
Ik ga momenteel zover dat ik alle verhalen en facebook paginas af ga van "zogenoemde slachtoffers en nabestaanden" en het is schokkend als je eens met een helder geweten gaat kijken... Alle profielen blijken nep te Zijn!! En mochten er wel mensen zijn die bestaa hebben, dan vraag ik me af of die wel zijn opgekomen door een crash. want als je alle videobeelden en fotos mag gelopen ziet het er allemaal heeel ongeloofwaardig uit.

Er word teveel verwarring en propaganda gezaaid dat het onmogeljjk is om uberhaubt nog ergens feiten uit te halen. Het enige dat ik weet is dak niets weet zie alleen maar vraagtekens.

Ik heb een gevoel dat dit doelbewust is opgezet.
Naja wilde mn gedachtegoed even delen. Ik zit verder niet te wachten op een discussie ofzo.

Mijn vraag is eerder,,, als je even je hoofd leegmaakt en alles even rustig op een rijtje zet... Wat voor gevoel krijg jij bij dit hele verhaal? Geloof je dit?

Naja ik probeer het maar gewoon los te laten en hoop in de toekomst op een goeie documentaire net zoals van 9/11.

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 26-07-2014, 12:02:26 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hoe kun je zien of een profiel nep is? Kun je er eentje aanwijzen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 26-07-2014, 16:42:44 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Dat het absoluut niet pluis is ben ik het helemaal mee eens maar dat de mensen of iig mensen omgekomen zijn geloof ik wel. Ik denk dat het te maken heeft dat ze ons aan het opjutten zijn zoals bij de twintowers gebeurt is.. het klopt zeker niet en ik vind dat we (en sommige zullen het er echt niet met mee eens zijn) helemaal niks moeten doen, we mogen rouwen en verdriet hebben maar boos of wraak nemen, absoluut NIET!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 26-07-2014, 19:20:19 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Nonsens. Dat is mijn gevoel erbij.

Mensen gaan dood, ginder. Dood. Dat is geen hoogst geraffineerde pennenlikkers-practical joke om collega-bureaucraten in Moskou te imponeren of wat dies meer zij...

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 27-07-2014, 14:56:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-05-2014, 23:27:28
Berichten: 17
ik heb de hele middag een beetje zitten kijken op het internet over de MH17. kwam bij toeval een filmpje tegen. https://www.youtube.com/watch?v=obeYJnPjTBI ...(filmpje is schokkend.)

voor ieder voor zich of het fake is of niet!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 27-07-2014, 19:08:44 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ik heb ook wel ergens het gevoel dat er iets achter zit dat wij niet weten. Alsof die crash wel gebeurd is maar er nog wat heel anders aan de hand is. Alsof we het tipje van de sluier enkel krijgen.

Benieuwd of de waarheid ooit te boven gaat komen zoals bij de wtc. Ik heb in elk geval al verschillende vreemde dingen gelezen zoals een arts die verklaard zou hebben dat de inzittenden reeds overleden waren VOOR de crash. Ook een verhaal over hoe het vliegtuig het commando zou gekregen hebben op een andere hoogte dan gebruikelijk te vliegen en ondanks dat er geweten was dat het daar onveilig was toch instructies kreeg over dat gebied te gaan vliegen. Moeilijk uit te maken wat wel en niet klopt.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 27-07-2014, 22:33:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-05-2014, 23:27:28
Berichten: 17
niet te vergeten de dummies die er zouden liggen, dat er een wisseltruc is geweest met de MH370 & MH17. Dat de inzettingen van de MH17 een nieuw bestaan hebben in een ver ver land... en ga zo maar verder.

Trouwens, ligt het aan mij maar het zou best koud zijn geweest een zekere hoogte waar je geen lucht kan krijgen. Er zijn zelfs verhalen dat mensen de bewustzijn verloren na dat ze in aanraking waren gekomen met de zuurstof te kort.. En aangezien het best koud is boven, kan het dan niet zo zijn dat het lijkt dat de lichamen langer dood zijn. Trouwens ze hebben ook nog is in enorme hitte op de grond gelegen, waardoor het proces waarschijnlijk nog sneller is gegaan qua de lichamen.. tenminste dat lijkt mij dan. :roll:

Maar ondanks dat dit dan over de MH17 gaat, het is nog vreemder van het verhaal van de MH370... Daar zou een iemand een telefoon in ass hebben gestopt om vervolgens een zwarte foto te maken van zijn cel... vind het wel knap als je geblinddoekt bent, geboeid en al, toch die telefoon uit zijn ass te halen, blind te gaan typen naar iemand... maar die iemand is dan mooi wel niet zijn vriendin... :roll:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 27-07-2014, 22:57:47 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Eibhlin schreef:
Benieuwd of de waarheid ooit te boven gaat komen zoals bij de wtc.
Wat was daar de waarheid ook alweer?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 28-07-2014, 08:19:19 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Tom schreef:
Eibhlin schreef:
Benieuwd of de waarheid ooit te boven gaat komen zoals bij de wtc.
Wat was daar de waarheid ook alweer?

Daar ga ik me niet met bezig houden om gans uit te typen. Ik denk dat je maar al te goed weet dat er achteraf uitgekomen is dat er heel wat verzwegen was en geweten ivm die "aanslag". En welke gevolgen in het voordeel van amerika dit had.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 28-07-2014, 09:24:30 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-05-2014, 23:27:28
Berichten: 17
er stond toch al een nieuw gebouw op de plek van WTC? of waren ze daar nog mee bezig.?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 28-07-2014, 15:51:41 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Denkt 'men' bij het WTC niet dat het van binnenuit opgeblazen is om Amerika een excuus te geven Iran binnen te vallen? (of was het Irak...ben in de war) omdat iets met olie... -.- Heb er veel over voorbij zien komen maar wordt ook door veel mensen afgedaan als een Conspiracy theory. Who knows.

Hoe dat met de Mh17 zit weet ik niet, ik ga er vanuit dat er wel degelijk mensen zijn omgekomen, de reden en manier waarop dat vliegtuig de lucht uit is geschoten zit naar mijn mening een vies luchtje aan. Ik kan er niks mee dus ik probeer me er niet zo mee bezig te houden.

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 28-07-2014, 19:07:37 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Eibhlin schreef:
Tom schreef:
Eibhlin schreef:
Benieuwd of de waarheid ooit te boven gaat komen zoals bij de wtc.
Wat was daar de waarheid ook alweer?

Daar ga ik me niet met bezig houden om gans uit te typen. Ik denk dat je maar al te goed weet dat er achteraf uitgekomen is dat er heel wat verzwegen was en geweten ivm die "aanslag". En welke gevolgen in het voordeel van amerika dit had.


Is dat inmiddels de waarheid? Dacht nog steeds een complottheorie.. Ik loop achter

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 28-07-2014, 22:09:51 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
"Complottheorie" vind ik niet echt het goede woord gezien er duidelijk wel dingen gebeurd zijn die niet pluis zijn. Dus is het geen theorie meer.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 28-07-2014, 22:29:20 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Eibhlin schreef:
Ik denk dat je maar al te goed weet dat er achteraf uitgekomen is dat er heel wat verzwegen was en geweten ivm die "aanslag". En welke gevolgen in het voordeel van amerika dit had.
Bedoel je dat ze het als excuus gebruikten voor de oorlog om olie?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 29-07-2014, 11:55:02 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Eibhlin schreef:
"Complottheorie" vind ik niet echt het goede woord gezien er duidelijk wel dingen gebeurd zijn die niet pluis zijn. Dus is het geen theorie meer.


Ja, dat heb ik dus gemist. De overgang van complottheorie naar waarheid.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl