Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:56:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Voeden met "licht"
BerichtGeplaatst: 06-10-2013, 23:42:28 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-08-2010, 21:18:08
Berichten: 33
Over wat Niamaris zei, als je een lange tijd niet gaat eten dan gaat je lichaam zichzelf ontgiften en daar ga je beter door voelen, en voel je geest gevoeliger voor de wereld.

Hoewel je lichaam wel kan overleven op licht alleen (Planten nemen mineralen en licht op) is zonder een goede balans tussen licht en de tegenpool (weet even niet zeker wat de tegenpool is) het leven hier op aarde bijna onmogelijk (En water natuurlijk)

Mijn gok is maar zeker weet ik het niet is dat je vriend een te hoge vibratie had en zo zijn lichaam verliet, hoe hoger de trilling hoe minder dense iets is en hoe lager de trilling hoe denser iets word

Maar ontopic nu: ik denk wel dat je kan overleven op licht maar als je lang wilt blijven leven is het beste wat je kan doen is kijken naar het plantenrijk (planten/bomen/etc)

Die grotendeels op grond, en licht en water leven

_________________
Zelfs het kleinste druppeltje water kan wonderen verrichten


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Voeden met "licht"
BerichtGeplaatst: 07-10-2013, 00:19:22 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Maar planten hebben cellen die licht omzetten en daarbij chemische reacties uitvoeren ter vorming van koolhydraten.

Als jij planten eet, dan eet je dat licht. De energie die planten hebben opgeslagen, komt vrij wanneer jij die koolhydraten eet. Het gaat niet om de koolstof die je eet, maar het feit dat wanneer die koolstof wordt omgezet (verbrand) er energie vrij komt. Dat is zonne-energie.

Als je dierlijk voedsel eet, dan eet je weefsel wat gevormd is door het licht uit plantaardig voedsel. Dat plantaardige materiaal is omgezet in vet en spierweefsel en nog meer. Vervolgens eet je dat op en haal je daar het licht weer uit, maar dit is verder verwijderd van de oorspronkelijke bron en volgens mij veel minder gezond.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Voeden met "licht"
BerichtGeplaatst: 07-10-2013, 18:14:59 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Als we over honderd jaar allemaal cyborgs geworden zijn, dan installeren we gewoon zonnepanelen. Dan leven we ook op licht. Opgelost.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Voeden met "licht"
BerichtGeplaatst: 08-10-2013, 14:07:10 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Voeden met "licht"
BerichtGeplaatst: 08-10-2013, 14:55:02 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Planten leven trouwens ook van lucht.

Al hun bouwstoffen (koolstof bedoel ik) halen ze immers uit hun ademhaling. Mineralen halen ze uit de grond. Planten leven grotendeels op licht+lucht+water.

Misschien als je op licht gaat leven, dat je organen een andere functie krijgen. Dat zou wel cool zijn. Volgens mij voeden die mensen zich trouwens niet met licht, maar met zuurstof. Prana.

Ik vind ons hele biologische verteringssysteem+metabolisme echter te prachtig om het niet te gebruiken :P.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl