Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:06:00

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: shakes
BerichtGeplaatst: 30-06-2009, 00:56:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-05-2009, 14:13:18
Berichten: 1046
Locatie: Groningen
hallo allemaal

sinds kort ben ik in de ochtend aan het shaken ^^
met herbalife het schijnt dat het heel gezond is enz..
en aangezien ik ziek ben geweest[pfeiffer]
is het ook goed te gebruiken om aan te sterken
zeker niet om af te vallen voor mij
maar daar kan het wel voor gebruikt worden.
herbalife is niet in de winkel te koop,
daarvoor moet je naar iemand toe die het verkoopt
die je ook advies geeft komt ik erachter dat ik nog eens
15 kilo ondergewicht heb ook.
maargoed wie is hier nogmeer aan het 'shaken'?

_________________
๏๏ ๏̯͡๏ 。◕‿◕。 ツ ಠ_ಠ


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 02-07-2009, 21:25:04 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Ik heb geshaked 's ochtends, mijn moeder handelde in Herbalife. Maar ze is ermee opgehouden omdat het haar te duur werd om de producten te kopen. Ze verkocht de producten namelijk bijna niet door omdat iedereen ze te duur vond.

Ik denk dat ze er ook mee is opgehouden omdat ik stopte met de shakes. Ik werd ziek toen ik 15 was, ik was constant misselijk en wilde daarom niks eten. Toen ben ik ermee gestopt, en sindsdien ben ik eigenlijk alleen maar afgevallen. Ik kreeg overgewicht van shaken en ook van andere Herbalife producten. Enfin, ik heb officieel gezien volgens mij ook overgewicht omdat ik zo klein ben ^^ Maar ik was echt erg mollig toen ik shakete.

Maar ik heb ook hele goede dingen gezien over Herbalife :) Toen ik een keer met mijn moeder mee was producten ophalen was er een man die van echt, belachelijk moddervet naar gezond gewicht was gegaan door Herbalife. Het heeft mijn moeder ook aardig geholpen. Het kan dus wel, en daarom raad ik het je ook niet af.

Dit is in ieder geval mijn ervaring met shaken ^^

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 06-07-2009, 19:18:41 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-05-2009, 14:13:18
Berichten: 1046
Locatie: Groningen
mijn moeder heeft lang geleden het zelfde gedaan als die van jou
maar zij kwam er ook aleen maar van aan
maar zo zijn er ook weer mensen die er van af vallen
zoals de iemand waar ik nu herbalife haal

_________________
๏๏ ๏̯͡๏ 。◕‿◕。 ツ ಠ_ಠ


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 13-07-2009, 23:35:05 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
ik shake alleen met fruit :P
is ook gezond ;)!
lekker ananasje erin, aardbeitje, kiwitje,banaantje, peertje, verse judorange , pruimpje etc :P
lekkerhooor!!!

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 06-08-2009, 09:27:05 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-03-2005, 12:56:26
Berichten: 1122
Locatie: Amsterdam
ik weet niet precies wat de bestanddelen van herbalifeproducten zijn, wel weet ik dat enkel een shake in de morgen niet afdoende is. Dit omdat er simpelweg niet genoeg vezels in zitten.
Eet er in ieder geval 1 of liever 2 crackers bij als je dan toch iets moet eten.

Ikzelf heb op mijn middelbareschool drie jaar geleefd op shakes in de morgen, dat is let wel! de meest belangrijke tijd voor je lichaam: het is nog in de groei, je werkt hard en krijgt met veel te maken. Dan juist heb je goede verzorging nodig. Ik eindigde uiteindelijk op 50 kilo, met mijn 180 is dat behoorlijk te weinig.
Eet goed, dat verdient je lichaam. En overigens: waarom zou je peperdure producten als herbalife kopen als je zelf de heerlijkste shakes kan maken met groente en fruit van de markt. Je kunt echt de meest bizarre dingen in shakes stoppen (ik ben er ook mee begonnen, zelfs je cracker!) en het smaakt heerlijk.

Dan nog wat. Ik heb geloof ik ooit gelezen dat er in herbalife een aantal bestandsdelen zitten die chemisch zijn en neit op de verpakking staan. Ben jij allergisch voor iets, let daar op.
(dat zijn hele processen geweest)

Ikzelf zou nooit iets gebruiken wat het product is uit zo een vreselijke monopoliestrategie waar rijke bazen heel rijk worden door mensen hun product te laten verkopen.

_________________
u.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 07-09-2009, 09:18:50 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2008, 15:32:45
Berichten: 164
Locatie: Hulst,Zeeland
Herbalife... :shock:

Doe mij dan inderdaad ook maar een shake met lekker veel fruit! :D (veel vitamientjes ! a.k.a op een gezonde manier aansterken. :D) in plaats van zoiets.
Dus volgens mij kan je dat gewoon beter doen hoor , in plaats van herbalife :)
En af en toe eens even lekker fietsen of wandelen .. Buitenlucht doet wonderen! :mrgreen:

Wat betreft het wél willen afvallen met dat spul (wat nu niet echt van toepassing is , maar afijn):
Mijn buurmeid was vorig jaar ook begonnen met dat spul omdat ze af wou vallen (ze was iets dunner dan mij). Ze viel ook af..En helaas zo erg dat dr ogen zowat uit haar hoofd puilden ..niet gezond meer.
Volgens mij was ze een paar dagen later mee gestopt..En een paar weken later was ze nog steviger (ongeveer mijn postuur) dan dat ze was toen ze met dat spul begon.

Een big no-no dus. :duh:

Daarbij is het ook inderdaad duur spul hoor.
Maar de dokters raden het ook af om met dat soort dingen te gaan werken. (Ik heb er zelf bij de huisarts naar gevraagd omdat ik het wel wou gebruiken om af te vallen.)

_________________
De liefde is niet ingetogen. De liefde is uitbundig en schaamteloos.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 07-09-2009, 19:09:44 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Waarschijnlijk trekken de diverse verkopers van afval en aankom producten nogal snel conclusie dat iemand onder of over gewicht heeft (de goede natuurlijk niet meegeteld), er zit voor hen immers VERKOOP aan vast.

Als je wilt weten of je op een redelijk gewicht zit, gebruikt dan eens de body-mass-index (ofwel: BMI) dat geeft een redelijk aanknopingspunt en je bent niet afhankelijk van anderen die belang hebben bij jouw over/ondergewicht..
Via deze link: http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html kom je bij een hele goede. Eerst aangeven of je boven of onder de 19 bent en daarna je lengte en gewicht instellen. Je ziet dan vanzelf of je goed zit.

En bedenk wel: iets onder of iets over gewicht is helemaal geen probleem, zeker niet zolang je jezelf lekker voelt en gezond bent.

En nog iets: sommige mensen zijn van nature MAGER! Kun je eten wat je wilt maar echt vet (stevig) worden ze niet! Ook als je uit een familie komt waar meer zwaardere mensen in voorkomen, zul je moeite hebben met afvallen.

De beste regel is eigenlijk: de tijd die je hebt gedaan over het verzamelen van overgewicht, heb je ook weer nodig om af te vallen. Kuurtjes waarbij je een kilo of meer per week afvalt, zijn doorgaans uitermate slecht voor je lichaam en werken totaal niet. Het enige effect dat ontstaat is dat je gaat jojo-en. Eet liever per maaltijd een klein beetje minder en minder (of bij voorkeur: stop) de tussendoortjes zodat je bijvoorbeeld maximaal 500 gram per week afvalt. Duurt wat langer maar het effect is veel beter.

Oh ja: denk er aan dat de meeste mensen gedurende de aanloop naar en de winter zelf, ALTIJD wat zwaarder worden!

groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 07-09-2009, 20:45:08 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2008, 15:32:45
Berichten: 164
Locatie: Hulst,Zeeland
Heb je helemaal gelijk in :)

Maar even een kleine opmerking (ik wil niet vervelend zijn ) : Vaak / altijd word herbalife geassocieerd met overgewicht.
Maar bij deze dame ging het over het aansterken van het lichaam.

En ach..ik neem aan dat iedereen kan google-en naar BMI en dat soort dingen.
Zo heb ik laatst berekend hoeveel calorieën ('energie') ik binnen zou moeten krijgen om mijn lichaam goed te laten functioneren(BMR). Op basis van lengte / gewicht / hoeveelheid beweging. :) er staat op internet wel ergens een formule hoe het allemaal in elkaar steekt.

_________________
De liefde is niet ingetogen. De liefde is uitbundig en schaamteloos.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 07-09-2009, 21:59:51 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Dan wil ik graag nog even aanmerken dat het BMI niet altijd klopt. Volgens het BMI heb ik overgewicht, simpelweg omdat ik klein ben en stevig gebouwd ben. Maar of ik dik of mollig ben? Ik vind persoonlijk van niet. Ik vind mezelf slank en ik ben trots op mijn lichaam.

DT schreef:
En bedenk wel: iets onder of iets over gewicht is helemaal geen probleem, zeker niet zolang je jezelf lekker voelt en gezond bent.

Precies. Dat is precies waar ik achter sta :) Ik let ook helemaal niet op mijn gewicht in de zin van cijfertjes. Als ik me comfortabel voel met mijn gewicht laat ik het zoals het is. En als dat niet zo is ga ik letten op wat ik eet en doe ik er iets aan tot het weer goed voelt :D

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 07-09-2009, 23:45:24 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Mag ik dan opmerken dat voedingsvezels er enkel toe dienen de ontlasting wat ... ahem... gemakkelijker te maken en je een voller gevoel te geven? (correct me if I'm wrong)

Afvallen = beweging + gemiddeld voedingspatroon zonder excessen... kant en klaar. ((Mijn mening)) Als dat niet werkt (en dan moet men eerlijk zijn tegen zichzelf, is er genoeg bewogen? is er gemiddeld gegeten? en gedronken? vergeet niet dat één biertje zo'n 80 kcal per portie bevat!) Dan is een bezoek aan de HA absoluut een optie...

Aankomen als er te weinig aanzit is vaak een grotere strijd (naar wat ik heb "mogen?" zien...) De narigheden van chronisch ondergewicht zijn soms gelijk te stellen aan chronisch overgewicht... Het is jammer dat de media zo weinig nuance kent gezien dat de plaats is waar men het meeste "leert".

Hmz.... /me dwaalt af.

Ik ben geen fan van hulpmiddeltjes die een kortere weg veinzen te bieden naar een onzichtbare afgrond...

Maar dat is mijn mening natuurlijk...

*voorzichtig*

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 08-09-2009, 10:41:08 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2008, 15:32:45
Berichten: 164
Locatie: Hulst,Zeeland
Truitje, ik kan je onmogelijk ongelijk geven :)
Over vezels heb je helemaal gelijk.

Ik denk dat het meer het bewegen is bij de meeste mensen. Nu zeg ik niet dat we allemaal luie varkens zijn , maar goed.
Vaak is het heel actief beginnen, maar na een tijdje verslonst het weer..

Daarom vind ik dat het er niet aan ligt hoe 'fel' je iets doet , maar hoelang je het doet.
Afijn , je moet het toch steeds opbouwen, maar dat komt vanzelf wel.

En het hoeven niet per sé extreme dingen te zijn.. Zoals kickboxen of weet ik veel wat. (ligt er uiteraard aan of je het iets vind of niet) maar wat wandelen of fietsen op een goed tempo.. daar is niks mis mee.

Even tussen haakjes : Ik heb zelf 5 jaar op fitness gezeten , en om fitness nou aan te bevelen.. hmm .. Kijk het is wel allemaal leuk die apparaten en als je een maatje hebt om mee te gaan. Maar daar is vaak alleen het doel : Afvallen , of spieren kweken. nothing more nothing less.
Terwijl bewegen best leuk kan zijn. Ik zit ook nog op een ander forum en daar schijnt 'Geocaching (ofzo?) helemaal in te zijn. Hoe en wat moet je zelf maar opzoeken mits je geinteresseerd bent, want het lijkt me overbodig om hier een hele lap tekst er over neer te zetten. :)

Zo , dat was mijn post weer :P

_________________
De liefde is niet ingetogen. De liefde is uitbundig en schaamteloos.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 03-10-2009, 17:44:02 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2006, 20:49:43
Berichten: 4321
Locatie: Oldenzaal
Ik hou van vezels, vezels zijn mijn beste vrienden. :D

_________________
Heb uw naaste lief, want dat ben ik!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 09-10-2009, 20:31:48 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2008, 15:32:45
Berichten: 164
Locatie: Hulst,Zeeland
DreamerKaren schreef:
Ik hou van vezels, vezels zijn mijn beste vrienden. :D

Ik ben het helemaal met je eens :D

Gezondste wat er is 8)

_________________
De liefde is niet ingetogen. De liefde is uitbundig en schaamteloos.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 25-01-2010, 19:29:16 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2008, 19:26:18
Berichten: 570
Locatie: Heerlen
was het met vezels niet zo dat ze de darmen fit en in beweging houden, en dat daarom bruin brood ook 'gezonder' is dan wit brood?

_________________
-Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.
-Every situation, properly perceived, becomes an opportunity to heal.
-Nothing real can be threatened. Nothing unreal exists.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: shakes
BerichtGeplaatst: 15-02-2010, 20:45:34 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2006, 20:49:43
Berichten: 4321
Locatie: Oldenzaal
Jazeker! (beetje late reactie)
Ik merk het gelijk als ik te weinig vezels binnen krijg, zit ik helemaal verstopt en kan ik minstens een week niet poepen.
Doe nu 2x per dag oefeningetjes, voordat ik naar bed ga en voordat ik uit bed ga, en dat helpt echt goed voor de vertering van je eten. Mij heeft het geweldig geholpen. :D

_________________
Heb uw naaste lief, want dat ben ik!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl