Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:06:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: helende handen HELP!!
BerichtGeplaatst: 13-04-2011, 20:50:33 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-10-2009, 22:56:30
Berichten: 392
dank je dimlicht

zodra er bij mij qua werk en prive weer wat rust in mijn leven zit
zal ik het proberen.
ik denk dat mijn stress factor nu aan de hoge kant is.

_________________
als een schip over de kim zeilt...
is het niet weg...
je kunt het alleen niet zien.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: helende handen HELP!!
BerichtGeplaatst: 13-04-2011, 20:53:51 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-10-2009, 22:56:30
Berichten: 392
Wendy schreef:
Hoi Angel,

Als ik je nog een tip mag geven, probeer devolgende oefening eens zelf. Dan kun je daarna met degene die je helpt wat makkelijker voorruit.

Ga even op een rustige plek staan zodat je jezelf goed kunt voelen. Let erop dat je ook stevig staat, geaard.
Stel je voor dat je onder een grote mooie zon staat, die zon stelt de bron voor van universele energie en liefde.
Vraag in gedachten of je gebruik mag maken van deze enorme overvloed van energie. Laat vanuit daar de energie maar stromen. Je kan je dan voorstellen dat het naar je handen gaat. Voel maar eens of er wat gebeurt.

Ohja, schrijf maar eens neer hoe het ging. Als het niks voor je is.. laat ook maar weten.

Liefs
Wendy


hoi wendy,

sorry voor mijn late reactie,

zie bovenstaande post.

zodra alles hier in rustiger vaarwater is zal ik het zeker gaan proberen

_________________
als een schip over de kim zeilt...
is het niet weg...
je kunt het alleen niet zien.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: helende handen HELP!!
BerichtGeplaatst: 25-04-2012, 15:34:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-04-2012, 15:23:48
Berichten: 4
Heey,
ik heb ook energie in mijn handen. Ik kan het zelfs zien maar ik wil er graag iets mee doen maar ik weet niet hoe. Of hoe ik mijn energie kan sturen. Want het blijft bij mij een beetje bij energie zien tussen mijn handen en bolletjes maken. Als ik dat doe gaan mijn handen ook tintelen. Ik weet niet niet zo goed wat ik er mee kan doen.
Groetjes


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: helende handen HELP!!
BerichtGeplaatst: 16-12-2013, 21:30:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-12-2013, 20:51:30
Berichten: 5
Heyhoi!

Ik ben een meisje van 14 en ik wist eerst ook niet dat ik helende handen had. Iemand zei gewoon een keer tegen mij probeer jij maar eens de hoofdpijn bij je vader weg te halen en sinds dien kan ik er best veel mee. Ik kan er een soort van bloed mee stollen. Bijv. Mijn neefje was een keer tegen de punt van de verwarming gevallen met zijn hoofd. Hij had een snee van 7 cm ong in zijn hoofd. Hij liep heel hard te huilen, dit is ook het punt geweest dat ik heb verteld tegen mijn famillie van wat ik allemaal zie en kan. Ik heb gezegt ik laat hem niet zo zitten bloeden en ben er heen gegaan. ik heb mijn handen iets boven zijn hoofd gehouden en hem een doosje smarties gegeven. Het apparte was dat hij gewoon liep te lachen en met het doosje liep te spelen en toen ik vroeg of ie nog pijn had zei hij dat hij niks voelde. Het bloeden stopte met 2/3 minuten en het leek of we wisselde met emotie, ik liep namelijk te huilen en hij te lachen alsof er niks aan de hand was. Ik weet niet precies hoe ik het doe maar ik kan je wel tips mee geven van wat ik persoonlijk nuttig vind en wat ik van tevoren doe. Mijn eerste tip is vertrouwen. Niet alleen vertrouwen op je gidsen maar ook op jezelf. Tip 2 is wat volgensmij al eerder is gezegt aardenen. Tip 3 is wat ik altijd doe is denken dat ik de persoon 'beter' maak en dat ik het uit alle liefde uit mijn hart schenk aan die persoon.


Groetjes Loes (AGirl)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl