Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:56:23

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Peuter doodsbang in slaapkamer
BerichtGeplaatst: 10-06-2015, 21:47:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-06-2015, 21:45:43
Berichten: 1
Hoi allen,

Dit topic heb ik ook exact zo in een ander forum geplaatst, in de hoop op hulp.

Het begon een paar maanden geleden, zoon van twee jaar is 'bang voor de deur'. Daar staat 'een meneer'. Een 'blauwe meneer'. De meneer is stout zegt hij. Ook zei hij dat de meneer steeds dichterbij komt, bij het bed.

Inmiddels ben ik al maanden bezig met de meneer wegsturen, dit uitspreken, zoon spreekt het uit. Maar het grote probleem is dat zoon gewoonweg niet meer in zijn slaapkamer gaat slapen. Ik word onwijs moe, zoon ook en gisteravond was het toppunt, mijn kind wilde niet eens door de voordeur naar binnen.

Zegt dan; bang voor de deur. En ik moest hem het huis in 'trekken'.. Nu slaapt hij bij mij in bed maar dit is dan de tweede keer geweest. Hij slaapt bij logeren bij familie prima, alleen bij mij thuis niet.

Wat nu? Ben gisteravond bezig geweest tot 1 uur s'nachts! Dit kan gewoon niet. Hij was heel bang. We hadden hem weggestuurd. Toen zei zoon dat de meneer weg was. Even later zei hij, de meneer is er weer. Ik kreeg gewoon kriebels, vond het even eng maar liet dat niet toe, want kinderen voelen dit.

Goed..lang verhaal kort, zoon logeert bij familie vanavond, puur voor zijn nachtrust. Maar ik zit er echt mee. Zo logeert zoon nu al een paar maanden 2,3 keer per week bij familie omdat zoon gewoon zijn slaap nodig heeft.

Ik belast mijn familie hiermee maar ook mis ik mijn kind thuis. Maar anders slaapt hij niet! En ik ook niet, maar ik kan wel wat hebben.

Heb gisteren iemand gemaild voor een huisreiniging maar dat is ruim 80 euro. Gaat gewoon even niet nog..

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe dit aan te pakken? En zelfs wie die man is? Ik ben nu alleen thuis en vind het ook een beetje eng worden.

Gr.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2015, 10:43:03 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Als kind heb ik ook zo dingen meegemaakt. Ik was doodsbang van mijn kamer en ging met het grootste kabaal de trap op in de hoop dat 'ze' zouden denken dat ik niet alleen was en zouden weg gaan. Ik heb ook veeeeeeeeel nachten doorgebracht bij mn ouders op de kamer. Ik heb denk ik meer daar geslapen dan mn eigen bed. Er zijn er veel over de vloer geweest om te reinigen. Als ik je een tip mag geven. Zoek iemand die geen 80€ vraagt! Die dat zo veel vragen zijn vaak charlatans en enkel uit op geld. Mensen die die gave hebben of weten hoe het moet vragen vaak niks of slechts wat onkosten voor vervoer of een warme maaltijd. Op zich kan je je huis zelf ook reinigen met salie. Je kan smudgesticks maken of kopen. Het enige dat je nodig hebt is gedroogde salie, wat touw om de boel samen te binden en een aansteker. Als je het zelf op deze manier doet moet je van boven naar beneden werken. Echt elke kamer en elke hoek van je huis. Vergeet de zolder, toilet, kleine bergingen, kelder niet enzo. Terwijl je rond gaat vraag je gewoon om alles wat daar niet hoort weg te halen. Als je klaar bent zal er best wat rook in je huis hangen. Dan zet je ja ramen en/of deuren open en ga je effe het huis uit. Laat alles opklaren en dan kan je terug binnen. Zorg wel dat je de rook niet in je gezicht krijgt want ik kan je vertellen uit ervaring dat dit enorm prikt.

Heeft je zoon soms meer informatie gegeven over die blauwe meneer? Waarom is hij bang, doet hij iets naar hem toe? Is het zijn kledij die blauw is of zn huid? Misschien heeft die helemaal niks slechts als intentie maar is je zoon gewoon bang omdat deze 'persoon' er anders uit ziet. Ik zou enkele ideeën kunnen geven maar ik denk dat je het wat vreemd zal vinden.

Ik vind het wel heel goed dat je dit niet afdoet als onzin en je zoon serieus neemt hierin. Heeft je zoon het soms over nog andere 'vreemde' dingen gehad buiten dat hij die meneer ziet?

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2015, 12:39:19 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Misschien een tijdje een hond van iemand lenen en bij je zoon in de slaapkamer laten slapen. Als er wat is zou die normaal gezien onrustig worden, soort van barometer. Dieren hebben geen angst van spoken enkel van reële bedreigingen. Misschien voelt je zoon zich dan wat sterker. Dieren hebben een positieve werking op ons, valt te proberen en is gratis.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2015, 22:06:22 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2015, 18:50:53
Berichten: 18
Locatie: Provincie Antwerpen
Beste mevrouw

Wat u beschrijft komt wel voor maar vaker is het slechts een eenmalige verschijning...

Ik heb enkel van de blauwe meneer Adama gehoord dat uit de 5de dimensie komt en soms Michael voorstelt,
anders ook liefdevolle, grappige wezens maar als die stout is geeft het geen begeleidend / beschermend gevoel.

Misschien kan u een foto maken van de deur en via een vertrouwelijke medium meer te weten komen.
Intussen is mogelijk om grof zee zout (zuiverend zout) in alle hoeken van de slaapkamers te plaatsen.

Wees gerust en groetjes


Laatst gewijzigd door charmingpixi op 11-06-2015, 23:15:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2015, 22:14:44 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
charmingpixi schreef:
Intussen is mogelijk om grof zee zout met e.v. bitterzout in alle hoeken van de slaapkamers te plaatsen.
en wat zout over je schouder gooien, schijnt ook te helpen :?

beetje bijgelovig charmingpixi ?

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2015, 22:59:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2015, 18:50:53
Berichten: 18
Locatie: Provincie Antwerpen
Het is bedoeld om de ruimte te neutraliseren my dear
omdat het een zuiverende werking heeft in de lucht.
Zout heeft meestal iedereen in huis om te koken/ baden..
Een zoutlamp op het nachttafeltje branden mag,
ook voor de rust :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2015, 23:37:16 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
jaja, klinkt wel charmant ja :D

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2015, 19:33:30 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Dat zout idee zie je zelfs vaak in griezelfilms maar schijnt echt te helpen.
Misschien ook een stuk onyx steen bij de kleine in bed of op de nachttafel leggen. Die steen beschermt tegen negativiteit.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-07-2015, 19:12:38 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Hoi Nijntje2,

in plaats van geld te betalen kun je ook christenen vragen.
Er zijn kerken waarbij oudsten thuis komen om te bidden in de naam van Jezus Christus voor zulke gevallen.
(Toen ik opgroeide kende ik alleen de standaard kerk&pepermunt variant v/d kerk.
intussen ben ik erachter dat er ook een ander soort 'kerk' is.)

Ik zit in Zwolle. als je wilt kan ik je wel in contact brengen met
mensen waarvan ik weet dat ze dit vaker hebben gedaan.

vr.gr.
Spons


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-07-2015, 19:42:29 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Entiteiten hebben geen religie hoor. Je mag tot jezus, boeddha, mohamed what ever gaan bidden, dat schrikt hun niet af. Het beste is gewoon je huis reinigen en zelfzeker er tegenaan te gaan. Het gaat hen vast meer om de intentie die je er in stopt dan om een naam die je zegt.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-07-2015, 01:37:44 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
@Eibhlin
Ken je die jongen van 15 nog die op dit forum kwam, die vertelde dat hem 's nachts allerlei dingen werd geleerd door witte engelen? Die jongen z'n broer vertrouwde het niet. Die christelijk broer heeft samen met hem gebeden. Toen heeft hij een wit licht op zich af zien komen die de engel er grijs bij deed lijken.. Die jongen is nu vrijgezet van de banden met die demonen. Hij wil zelf (nog) niet op deze site zijn getuigenis delen in angst ongewenst lijntjes uit te zetten.
Religie en God zijn voor mij twee verschillende dingen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-07-2015, 20:15:52 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Zoals ik zei, intentie doet heel veel. Het maakt volgens mij echt niet uit tot wie je zit te bidden. Hun intentie was om dat weg te krijgen en daardoor zullen ze gezien hebben wat ze zagen. Niet percee omdat hij tot jezus gebeden heeft. Er zijn heel wat technieken die werken zolang je maar zelfzeker bent en de juiste intentie uitstuurt.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-07-2015, 20:59:00 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
(beetje offtopic hier eigenlijk)
Hoi Eibhlin,
Die jongen van 15 had geen enkel probleem met zijn witte engelen. Hij was zijns inziens op een spiritueel pad. Had geleerd om zwarte entiteiten te 'resetten' etc. En had bijv. zijn gave 'kijken op afstand' gebruikt/bewezen aan een vriendin aan de andere kant van 'msn'.
Zijn broer was de enige die anders over de engelen dacht. Bidden leek de 15 jarige jongen geen probleem. Pas toen de 15 jarige jongen het Witte licht zag, kon hij het niet ontkennen dat zijn witte engelen zelf duisternis waren.
Ik zal eens vragen of hij zijn verhaal (weer) wil plaatsen, want hij heeft destijds ervoor gekozen om niets meer met deze site te maken te hebben. (Niet om de mensen want die zijn altijd aardig hier, maar om de "engelen")

[edit]
Wat ik zo vaag vind; engelen/entiteiten/demonen/geesten/elfjes zijn geen enkel probleem op spirituele fora. Maar zo gauw het over Jezus(Hij leeft) gaat, zoekt men een andere verklaring. Hoe dubbel is dat?!..


Laatst gewijzigd door spons op 18-07-2015, 08:48:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-07-2015, 08:41:55 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
spons schreef:
(beetje offtopic hier eigenlijk)
Hoi Eibhlin,
Die jongen van 15 had geen enkel probleem met zijn witte engelen. Hij was zijns inziens op een spiritueel pad. Had geleerd om zwarte entiteiten te 'resetten' etc. En had bijv. zijn gave 'kijken op afstand' gebruikt/bewezen aan een vriendin aan de andere kant van 'msn'.
Zijn broer was de enige die anders over de engelen dacht. Bidden leek de 15 jarige jongen geen probleem. Pas toen de 15 jarige jongen het Witte licht zag, kon hij het niet ontkennen dat zijn witte engelen zelf duisternis waren.
Ik zal eens vragen of hij zijn verhaal (weer) wil plaatsen, want hij heeft destijds ervoor gekozen om niets meer met deze site te maken te hebben. (Niet om de mensen want die zijn altijd aardig hier, maar om de "engelen")

Ik begreep je verhaal de eerste keer al hoor... Mijn antwoord blijft het zelfde.
Dit is gewoon een heel vaak voorkomend probleem binnen de spirituele en zeker new age geloven. Er zijn tal van wezens die zich uitgeven voor iets wat ze niet zijn. Om die reden moet je altijd heel voorzichtig zijn met channelings bijvoorbeeld. Veel van die wezens gebruiken mooie woorden, alles klinkt prachtig, veel beloftes, alles komt goed, de mens gaat dit en dat. En het enige dat zij willen is dat je hun vertrouwt, hun energie geeft en gewoon daar zit en niks doet (beetje wat veel new agers ook leren). Met zich af te sluiten van een website gaat dit plots niet weg gaan. Hij moet zn intuïtie leren vertrouwen en leren herkennen wanneer er iets voor hem staat dat zich anders voor doet. Het is niet omdat dit ene voorval achter de rug is dat het niet nog zal gebeuren. Die wezens weten ook wel waar ze moeten zijn. Een website negeren gaat daar niks aan veranderen, noch zitten bidden. Dit is gewoon iets dat hij gaat moete leren en leren met omgaan. Zo te horen leeft hij nog steeds met schrik hiervoor.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl