Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:15:39

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 10-02-2015, 01:29:34 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2005, 19:44:04
Berichten: 711
Hoi Interested, wat een boeiende ervaringen. Het stevig in je schoenen staan komt vanzelf.. Niet al te druk om maken. Wat voor mij altijd hielp was om wat te visualiseren. Als je in je bed ligt en je voelt je ongemakkelijk. Kun je prima visualiseren hoe je gemaakt bent van allemaal deeltjes licht... Jij bent zelf een mooie lichtbron. Daar kun je best even bij stil staan. Er zijn ook een hoop mensen en dieren om je heen misschien... En bomen en planten... En misschien wel engelen of gidsen of overleden familieleden als je daar in gelooft. Die zijn ook allemaal gemaakt van licht of energie. Concentreer je eerst op je eigen licht en daarna op al die lichtjes om je heen... Je zult merken dat als je er zo bij stil staat al die lichtjes steeds sterker lijken te worden... Probeer vervolgens eens wat lijntjes in je hooft te tekenen tussen al deze lichtbronnen. Die in jezelf, en degenen om je heen. Lijntjes van licht. En gezamelijk zijn jullie een nog feller licht. Stel je nu voor dat er een nog groter wezen of bewustzijn is, die we God mogen noemen, of energie, of wat dan ook... Dat wezen bestaat ook uit licht en positiviteit. Dat is een van de grootste lichtbronnen die je je kan voorstellen. Ergens boven je... En visualliseer vervolgens hoe die bron van licht, een sterke straal naar jou toestuurt... waardoor jou eigen licht... en iedereen en alles waar je mee in verbinding staat nog mooier en lichter wordt.

Als het goed is kun je nu amper je bed of het huis meer zien in je hoofd, omdat er zoveel licht doorheen is gaan schijnen. Als er ook maar en beetje negativiteit in je buurt was, dan is dat nu wel weg :) Kun je lekker gaan slapen.

_________________
zie hoe alles even slaapt
straks komt het weer tot leven
dan toveren we een nieuw begin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aparte ervaringen, graag hulp
BerichtGeplaatst: 17-07-2015, 21:46:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-11-2014, 09:05:09
Berichten: 15
Zo na een tijdje weer eens ingelogd, ik heb een vraagje.
De laatste tijd heb ik heel vaak het gevoel dat ik een deja vu heb, dit merk ik dan niet op het moment zelf.
Maar juist daarna dat ik denk van he dit herken ik.
Is dit een 'echte' deja vu of is dit niet gewoon dat ik denk dat ik het eerder heb meegemaakt aangezien ik het me achteraf bedenk ?

Iedereen trouwens bedankt voor jullie antwoorden !!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl