Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:49:49

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Open staan.
BerichtGeplaatst: 22-01-2014, 19:05:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-01-2014, 18:57:58
Berichten: 1
Hallo,

Sinds dat ik klein ben heb ik volgens mijn moeder met geesten contact gehad. In onze oude huis was er een meisje van 8 overleden en toen ik klein was had ik dus met haar gepraat en speelde ik met haar, want ik gaf dus een pop aan haar, maar vervolgens gaf ik de pop aan iets wat er eigenlijk niet was in mijn vaders ogen. (mijn moeder wist dit wel, omdat zij orb's/ aura’s kan zien) Maar later met de leeftijd is dit is bij mij vervaagd, het enigste wat ik van mijn gave overhield is dus dat ik af en toe een aanwezigheid voel. Het is net alsof iemand achter mij staat en constant naar mij loopt te staren geeft wel een eng gevoel, want je weet dat je dan niet alleen bent. En soms heb ik ook wel is dat ik het ineens heel koud krijg, heel mijn lichaam koelt af en dan ineens is dat weg zegmaar.
Maar ik ben nu ondertussen 20 en ik zou eigenlijk wel is willen weten of ik mijn gave toen ik klein was dat terug zou kunnen krijgen?
Alleen ik weet niet goed hoe? Iemand?
Iedereen zegt wel dat je er voor open moet staan, maar in wat voor zin dan?
Ze zeggen ook dat Mediteren vaak helpt. Ik doe dat ook wel is af en toe maarja...

Groetjes,
Arisa


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Open staan.
BerichtGeplaatst: 22-01-2014, 20:00:56 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Open komen te staan is een proces en vergt vaak enig geduld. Er is niet een enkele methode. Voor mij helpt het de leer van boeddhisme en Hindoeïsme te lezen. Een wandeling of meditatie kan ook helpen. Ik oefen specifiek op mijn chakra's. In mijn optiek helpt het te bedenken dat een levenspad een pad van A naar Z is en dat daarvoor netjes eerst B, C en D, etc. bewandeld wordt. Het gaat niet zo zeer om hoe graag je het wil (dat is ego), of hoe krampachtig hard je er mee bezig bent, maar eerder dat je er mee bezig bent.
Laat je niet teveel meeslepen door frustraties, alles komt precies op het moment dat het komen moet.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Open staan.
BerichtGeplaatst: 22-01-2014, 20:51:46 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Het komt vanzelf als het zover is inderdaad , gewoon veel geduld hebben het komt wel . En als jij je fijn voelt bij een bepaald geloof kan dat ook helpen . Het komt wel weer terug dat weet ik zeker ! Succes

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Open staan.
BerichtGeplaatst: 22-01-2014, 21:11:18 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 08-07-2011, 17:34:29
Berichten: 124
Ik zal zelfs nog meer zeggen als het terug komt, komt het terug op het moment dat je het minst verwacht.
In mijn persoonlijke bescheiden opinie kan een gave voor een bepaalde vervagen doordat je je in die periode moet focussen
op andere zaken. Natuurlijk is dit maar speculatie.
Maar wat ik wil zeggen is:leef gewoon je leven,doe de dingen die je graag doet en zorg er voor dat je later niet hoeft te treuren omdat je nooit hebt genoten van het leven. :)

_________________
BIJ hET hAARDVUUR
Droom even weg bij het gezellige haardvuur.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl