Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 14:32:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: super bang
BerichtGeplaatst: 03-01-2014, 20:36:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-01-2014, 20:20:41
Berichten: 10
Hallo
het is mischien raar ofzo maar ik ben een meisje van 14 ik ben echt bang
Ik heb er echt last van en het houd me er bezig

als ik savonds in bed lig voel.ik altijd elke avond een hand langs mn wang gaan.
Ook soms.een hand op mn voorhoofd ik durf ook niet in het donker te slapen meer maar kijk als ik bijvoorbeeld over straat loop of thuis zit ik zie altijd een witte.kring boven iemamds.hoofd altijd wit maar bij de.ene dikker dan de ander. Soms voel ik ook een duwtje in mn rug. Ik voel me in bed ook anders ben echt doods bang. Hoop dat iemand uitleg kan geven. Alsjeblieft

Groetjes bangmeisjex


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 03-01-2014, 21:03:58 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Je hoeft niet bang te zijn niet altijd het zijn niet altijd slechte entiteiten .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 03-01-2014, 21:17:30 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-12-2013, 17:42:35
Berichten: 25
Locatie: Ochten
Zou je mij een pb willen sturen met wat je precies voelt en ziet?

Liefs and light up the darkness


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 00:23:12 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ciske schreef:
Zou je mij een pb willen sturen met wat je precies voelt en ziet?
..waarom


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 08:07:19 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi bang meisje.

Vreemde gebeurtenissen die bij je zelf gebeuren daar mag je best bang voor wezen, het lijkt dat jij helder voelend bent, wat betekend dat jij meer voelt als een ander, in wezen hoef je daar niet bang voor te zijn, ik heb het vroeger ook gehad en ik heb steeds om bescherming gevraagd voor dat ik ging slapen.

Als jij iets voor gene zijde zal gaan doen bv werken aan andere mensen, wordt je nu al geleerd om niet bang te zijn. Je kan het ook zien als een leer periode zodat je niet gaat zweven of bang gaat worden, maar gaat praten met je gids, want die raakt je aan om aan hem of haar te wennen, en later zal je niet meer gang zijn of het vreemt vinden.
.
Blijf steeds maar om hulp en bescherming vragen dan komt het wel goed.

Een ring boven iemands hoofd heeft met aura,s te maken, wat betekend dat je ook af en toe helderziende bent.

Groeten Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 09:05:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-12-2013, 17:42:35
Berichten: 25
Locatie: Ochten
Omdat ik niet alles meer zo op het forum bespreek. Ze heeft nu hetzelfde ongeveer als wat ik tot een jaar of anderhalf geleden had, ik weet hoe beangstigend het is. Ik kan als ze het wilt en me verteld wat ze voelt en wat er gebeurd, kijken of het inderdaad iets verkeerds is of juist niet.
Maar ik ben op fora zovaak afgezeken alleen maar omdat ik beginnend ben dat ik daar dus geen behoefte aan heb want het maakt mij kwaad en kwetst me. Opbouwende kritiek mag, maar de grond intrappen heb ik geen zin in.
Daarbij is het misschien ook persoonlijk voor haar. In een pb kan ze alles zeggen zonder dat iedereen dat leest. Mocht het dan van haar hier gezet worden dan kan dat altijd alsnog


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 09:57:06 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Hoi bangmeisjex,

Ik ken een drietal mensen die zelf enge ervaringen hebben gehad. Sommige mensen zijn zelf de interactie met de spirituele kant begonnen, en anderen kregen er vanzelf mee te maken.
Een dacht dat het lichtengelen maar kwam er later achter dat 't niet pluis was. Allen hebben ze dezelfde oplossing gevonden. De een met een omweg de andere vrij direct.

Persoonlijk vind ik het niet relaxt van die/hetgene je aanraakt.
Niet zozeer omdat ie je bang maakt, want dat is je eigen manier van reageren,
maar omdat die geest jou niet voorzichtig opbouwt en vertrouwen geeft.

Ik weet dat in spirituele kringen zowat alle geesten geaccepteerd worden, behalve de geest van Jezus de Christus. Toch denk ik dat Hij je maar al te graag wil beschermen en opbouwen. Maar dan moet je hem wel zelf vragen.

Liefs & Sterkte!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 10:04:21 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-01-2014, 20:20:41
Berichten: 10
Maar aura's hebben tog verschillende kleuren? Ik zie voral wit bij mensen als ik me concentreer op die kring word hij soms ook helderde. Ik zie soms ook vormen trillingenin de lucht. Maar ik heb me vannacht heel erg geconcenteerd op die hand het is gewopn alsof iemand langs je wang streelt en daarna gewoon gaat zitten wachten tot ik slaap. Ik voel ook als ik in bed lig soms hoofdpijn maar alleen als ik in bed lich want als ik naar de bad kamer loop.is het weg. En hoe moet je met je gids praten en wie is je gids

groetjes bangmeisjex


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 10:21:34 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
bangmeisjex schreef:
Maar aura's hebben tog verschillende kleuren? Ik zie voral wit bij mensen als ik me concentreer op die kring word hij soms ook helderde. Ik zie soms ook vormen trillingenin de lucht. Maar ik heb me vannacht heel erg geconcenteerd op die hand het is gewopn alsof iemand langs je wang streelt en daarna gewoon gaat zitten wachten tot ik slaap. Ik voel ook als ik in bed lig soms hoofdpijn maar alleen als ik in bed lich want als ik naar de bad kamer loop.is het weg. En hoe moet je met je gids praten en wie is je gids

groetjes bangmeisjex



Hey.

Ik weet niet wat die kringen zijn maar ik weet wel het een en ander van gidsen :P
Gidsen zijn mensen die jou beschermen. Ze komen uit je andere levens of zijn mensen die je kent maar je hoeft ze dus niet te kennen. Gidsen kunnen uit het jaar 1520 (of een ander oud jaartal) tot 2014 komen. Ik heb bijv. 3 gidsen en ik ken ze allemaal niet. Van 1 weet ik de naam en dat is Rosette. De andere 2 zijn mannen. Er loopt soms ook een klein jongentje bij en een vrouw die zeg maar een soort 'opleiding' doet tot gids. Deze gidsen ken ik allemaal niet alleen mijn oom ken ik en die beschermt mij ook. Je kunt als je ze kan zien gewoon vragen of ze willen komen, kun je ze niet zien moet je vertrouwen dat ze er zijn want ze helpen je heel graag! En als je ze nodig hebt en vraagt of ze willen komen komen ze echt wel! Als je met ze praat kan dat via gedachten of je spreekt het hard op uit. (ligt er aan wat je fijn vindt.) Je gidsen praten dan terug. (Bij mij spreken ze terug en hoor ik dat in mijn hoofd, een soort gedachte dus.) Je moet gewoon vertrouwen dat ze er zijn en dat ze tegen je praten. Je kan bijv. aan hun vragen of ze je kunnen helpen snachts dat er niks gebeurd als jij gaat slapen.

X AGirl

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 10:37:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-01-2014, 20:20:41
Berichten: 10
Maar wat of wie is die hand. En kan ik ze leren zien ?. En hoe hoor je hun antwoorden ? En die witte kringen willen ze me dan iets duidelijk maken?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 10:53:31 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Vraag gewoon wie het is , en horen kan met telepathie of je kunt het voelen . Heb vertrouwen in jezelf , want het kunnen heel goed beschermers en gidsen zijn . Sta er voor open , niets om bang voor te zijn . Je kunt het !

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 11:35:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-01-2014, 20:20:41
Berichten: 10
Dus eigenlijk moet ik nu midden in mn kamer gaan zitten en vragen wie het is en waarom?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 11:46:00 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
@Bangmeisjex
Een aura bestaat inderdaad uit verschillende kleuren, maar de levensenergie is wit. Jij ziet de witte rand en dus de levensenergie van iemand. Als je je daar beter op leert focussen, dan zul je ook de kleuren beginnen te zien en te onderscheiden.

En als die hand je aanraakt, gewoon laten aanraken en probeer te voelen hoe die persoon is die je op dat moment aanraakt. Krijg je als je je rustig houdt bepaalde beelden door, krijg je een bepaald gevoel (En dan alles behalve angst, je moet de angst even afsluiten, want het is nergens voor nodig. Ze doen je geen pijn en kunnen dat ook niet.) Probeer je dus af te stemmen op de hand. Zoals H@ns al zei, er wordt misschien nu al voor gezorgd dat je leert niet bang te zijn en je kan er tegen blijven vechten of het accepteren en je mee laten voeren met de stroom.

@Ciske
Ik snap waarom het soms handiger is om het in een PB te bespreken, maar als ik zo de situatie bekijk dan vindt ik het zelf ook een beetje vreemd, net als Tom waarschijnlijk. Niemand weet hier wie je bent, als je daarvoor kiest, dus je kan hier altijd alles neerzetten, want het kan toch niet aan een persoon gekoppeld worden als je het niet wilt.

@Bangmeisjex
Je had alweer een bericht neergezet toen ik aan het typen was, dus gelijk daar een reactie op:)
Midden in je kamer zitten of ergens op een bank of buiten, de plaats maakt niet uit, zolang jijzelf maar rustig bent en je je niet laat beinvloeden door emoties als angst, haat en jaloezie(Niet dat je deze hebt, maar ik noem hem toch maar even). Als je zorgt dat je je daar niet door laat beinvloeden zal een verbinding maken gemakkelijker worden. Sommigen vinden het makkelijker om te mediteren en via de meditatie in contact te komen met entiteiten, het ligt er net aan wat voor persoon je bent en wat de makkelijkste weg voor jou is om met entiteiten contact te maken:)

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 12:20:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-01-2014, 20:20:41
Berichten: 10
Bedankt alleen ik wil hem pf haar en mijn gidsen zoo graag gewoon zien


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: super bang
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 12:22:15 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Persoonlijk heb ik laatst de ervaring dat angsten (en manifestaties van je angsten) in het leven worden geworpen zodat jij je over deze angsten heen kan zetten. Dit is voor je persoonlijke spirituele ontwikkeling.
Zo heb ik tijdens de jaarwisseling (ik merk dat deze periode veel mensen op deze wijze treft) archetypes gezien die mijn angsten en illusies vertegenwoordigen. Nu ik ze in de ogen heb aangekeken en heb opgemerkt dat dit inderdaad slechts illusies zijn, kan ik ze omvormen tot iets positiefs. Het gaat er hier om hoe jij je verhoudt tot deze projecties. Want dat zijn het in feite, projecties van je angsten naar de buitenwereld.

Wat heel goed helpt is om te praten of contact aan te gaan met al je angsten en het te doorleven, dan kom je er al spoedig achter dat deze angsten veranderen in juist iets moois. Wat er namelijk gebeurt is dat je het membraan van angst wat jou afscheidt van entiteiten die buiten jou staan doorprikt. Illusies maken dan plaats voor waarheid en de waarheid is altijd mooi. :) Probeer er open in te staan en hou je eigen licht staande.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl