Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:42:53

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 10-05-2010, 14:02:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-05-2010, 13:55:15
Berichten: 8
Heey allemaal,
Ik heb al zeker 4 jaar "last" van geesten in mijn huis, en eerst werd ik er ook erg bang van en ik schijn ze ook aan te trekken. Nu probeer ik niet zo bang meer te zijn en dat werkt wel, omdat een medium mij heeft vertelt dat ze dan meer grip op je hebben.
Alleen sinds ik niet zo bang meer ben, is alles veel erger geworden, en nu zitten er geesten in mijn huis waar ik totaal NIET blij van word zeg maar..
Ik heb al hulp gevraagt aan michael, aan mijn gids, en aan mijn oma en tante, alleen niets schijnt te helpen en ik weet niet wat ik er mee aanmoet. Ik weet alleen wel dat er een al een tijd om me heen hangt, en met de minuut word het kouder lijkt wel
Er zijn een paar geesten(ik zie ze als schimmen), 3 of 4 die zwart zijn, en een witte waar ik bang van word.
Ik vind dit zwáár niet prettig, en weet iemand hier hoe ik ze weg kan laten gaan?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 10-05-2010, 14:16:33 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-10-2008, 23:59:23
Berichten: 628
Locatie: hilversum
hoi

probeer je zelf in het licht te zetten en vraag daarna of ze alsjeblieft weg willen gaan. als je daarna nog last blijft houden kan je het beste een professioneel iemand er bij halen die je huis reinigt en zet dan ook je huis in het licht.

voordat je je huis in stapt schud alle negativiteit van je af zodat je ze niet meer mee naar binnen neemt.

als je jezelf elke dag in het licht zet dan is de kans kleiner dat je weer iemand op je geplakt krijgt.

hopelijk heb je hier wat aan

groetjes lieveles


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 10-05-2010, 14:22:40 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-05-2010, 13:55:15
Berichten: 8
Dankje voor je antwoord!
Ik heb een jaar ofzo geleden mijn huis laten reinigen, en alle geesten erin zijn naar het licht gestuurt (met succes) alleen na een maand was het er weer!
Ik ben niet zo rijk maar als het voor een lange tijd weggaat, dan vind ik het best, maar als er na een maand weer iets zit vind ik het het niet waard om mijn geld aan uit te geven..
Ik ben ook HSP, en elke keer als ik ziek ben of aan het stressen ben, komt er weer iets waardoor ik gewoon doodmoe word.. Ik weet soms gewoon niet wat ik hiermee moet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 10-05-2010, 14:37:03 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-10-2008, 23:59:23
Berichten: 628
Locatie: hilversum
ja maar als je jezelf niet reinigt of in het licht zet dan neem je ze net zo hard weer mee naar binnen en als je negatief denkt of doet dan ben je ook vatbaarder.

je kan ook salie en kooltjes kopen en dat aansteken zo doe ik het 1x in de maand ik loop dan met de salie door me huisje heen in elk hoekje en vraag dan of iedereen die hier is weg wil gaan en daarna ga ik met een bezem door me huis heen en veeg het allemaal naar buiten en salie en kooltjes zijn niet zo duur.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 10-05-2010, 14:44:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-05-2010, 13:55:15
Berichten: 8
Ik ga het dan maar weer eens proberen, dankje!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 29-05-2010, 13:10:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-05-2010, 13:55:15
Berichten: 8
Dat had ik al gemerkt, twinzzy
Ik ben me gewoon op iets anders gaan focussen en ik heb tegen die geesten gezegt dat ze zich stil moeten houden, anders zou ik er een medium bij halen, en dat had nog gewerkt ook! Ik weet niet of het komt omdat ik me nu zegmaar beter voel dan hun, maar ze houden zich wel stil (geen arrogantie maar ik voel me gewoon zelfverzekerder als ze luisteren als ik iets zeg haha)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 30-05-2010, 10:35:10 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Ik ga iets heel simpels zeggen, wat ik heel vaak lees op 't forum.

Strooi zout in de hoeken van de kamers ;). Het zou moeten helpen.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 07-06-2010, 11:55:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-05-2010, 13:55:15
Berichten: 8
Dat gaat hem niet worden haha, het is niet in mijn kamer maar op de hal, en daar word ook elke dag gestofzuigt, dus ik kan er wel zout strooien, maar dat is toch zo weer weg


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 06-07-2010, 11:58:01 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
wrm doe je dan niet op bepaalde plaatse een kommetje met zout die hoger ligt dan de vloer want zo word het niet weggestofzuigt

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 06-07-2010, 16:13:53 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
ik hb geesten in me kamer ik laat ze toe zolang ze me niet storen want anders vernietig ik ze ben nogal bekend in geestenrijk omdat ik ze allemaal kan vernietigen dus ze hebbe schrik van mij en hb ook een schild rond me maar wat ik wel heb dat zijn geluide in me oor ik hoor het niet van me gehoor das gewoon teken dat ze rusten

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 08-07-2010, 22:48:20 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 15-09-2009, 16:03:53
Berichten: 204
ok zo zie ik geesten: mensen zonder lichaam.
soms met wat extra's en privileges, maar daar blijft het bij.
sommige geesten die je bang willen maken zijn grote pestkoppen,
anderen willen alleen het beste voor jou,
en weer anderen zoeken gewoon een plaatsje om rond te hangen
en als jij daar gevoelig voor bent kun je daar last van hebben.

in het laatste geval zou gewoon vragen om weg te gaan moeten helpen,
maar als het niet helpt zou ik iemand met meer ervaring erbij halen.

let wel op! er zijn een hoop opscheppers op de wereld die zeggen
dat ze dingen kunnen alleen voor aandacht, geld, of omdat ze simpelweg
hopen dat ze dingen kunnen die ze eigenlijk niet kunnen om hun angst
of onbegrip te verhullen en weg te stoppen.
die doen en zeggen dan een hele hoop rare dingen,
maar een uur later voel je nog steeds dezelfde aanwezigheid.

_________________
alles wat ik type is mijn versie van waarheid.
er is geen vaste waarheid die voor iedereen acceptabel is,
daarom smeek je om commentaar op mijn berichten.
weten is een illusie, denk ik.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 09-07-2010, 09:23:06 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
amplius schreef:
ok zo zie ik geesten: mensen zonder lichaam.
soms met wat extra's en privileges, maar daar blijft het bij.
sommige geesten die je bang willen maken zijn grote pestkoppen,
anderen willen alleen het beste voor jou,
en weer anderen zoeken gewoon een plaatsje om rond te hangen
en als jij daar gevoelig voor bent kun je daar last van hebben.

in het laatste geval zou gewoon vragen om weg te gaan moeten helpen,
maar als het niet helpt zou ik iemand met meer ervaring erbij halen.

let wel op! er zijn een hoop opscheppers op de wereld die zeggen
dat ze dingen kunnen alleen voor aandacht, geld, of omdat ze simpelweg
hopen dat ze dingen kunnen die ze eigenlijk niet kunnen om hun angst
of onbegrip te verhullen en weg te stoppen.
die doen en zeggen dan een hele hoop rare dingen,
maar een uur later voel je nog steeds dezelfde aanwezigheid.


ben er volledig mee eens ;) :)

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 19-07-2010, 12:55:04 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-07-2010, 12:37:45
Berichten: 8
Wat Engel zegt klopt. Je moet ze vragen weg te gaan. Vertel ze dat het JOU huis is en dat zij niet welkom zijn. Hiervoor moet je wel zorgen dat je NIET bang bent. Geesten voeden zich met angst.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 19-07-2010, 18:43:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-07-2010, 12:37:45
Berichten: 8
Dreamwalker schreef:
Correctie, sommige geesten voeden zich met angst. Niet allemaal omdat veel geesten goede mensen zijn.


Daar zijn de meningen over verdeeld, angst wekt energie op en geesten voeden zich op energie. Bewust of onbewust zal de geest deze energie gebruiken.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten in huis?
BerichtGeplaatst: 10-07-2012, 06:56:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-07-2012, 06:37:52
Berichten: 1
Hallo allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig...
in het huis van mijn vriendin gebeuren de laatste tijd heel veel rare dingen, zoals bijv. we hadden de tv aan laten staan gingen naar onder, en niemand was boven geweest, wij komen naar boven en de tv staat uit, maar niemand heeft m uitgezet, daarbij is mijn vriendin nu gereinigd of hoe je het ook noemt. wat ook is gebeurt 2 keer, is dat er bloed op de muur zt: dit klinkt heel erg raar maar het is waar, en we keken 's morgens, maar zij had geen bloed aan zich, alleen de tv en op muur zat bloed, toen ik op de kamer sliep werd ik 's nachts helemaal onder het zweet wakker, heb ik normaal nooit, en na een tijd wakker gelegen te hebben, hoorde ik opeens buiten op de vloer gestamp(alsof er iemand aan het lopen was) de volgende ochtend vertelde ik het aan de ouders en die hebben iemand laten komen om het huis te reinigen met salie(of hoe het ook heet) verder hebben we er helemaal geen last van gehad tot een paar dagen geleden, alleen is het volgens mij deze keer iets anders, want het voelt ook anders aan. en hier zijn ook weer dingen gebeurt, zoals bijv.( dit vonden we best eng, maar ik had de ps2 gwn laten aanstaan, en de tv ook, op het beeld stond pauze, omdat ik het spel op pauze had gezet ofcourse, in ieder geval we waren de hele tijd op de kamer zelf, en hadden zegma seks( niet om op te scheppen ofzo, maar ik heb hulp nodig) en de tv EN de ps2 stonden opeens uit toen we klaar waren... dit vonden we beiden heel eng, en zij is zegma heel erg snel bang en daarom heb ik gezegd dat ik het was, maar ik was het dus niet, en iets heeft het uitgezet terwijl we bezig waren...! toen hadden we 's nachts nog zo een incident, eerst lag zij op haar bed en ik op het matras naast haar bed, toen werd ik rond kwart over drie wakker en maakte haar ook wakker, omdat ze gezegd had dat ik dat moest doen als ik wakker zou worden, dus zij komt bij mij liggen, en we hadden weer (seks) en toen we klaar waren hadden we de deken zegma van ons afgetrapt omdat het zo warm was, en haar deken lag gwn opgekronkeld aan het EIND van haar bed, en toen wij 's morgens wakker werden lag die over ons heen... en wij hebben m allebei niet aangeraakt, en de deken lag perfect recht over ons allebeide heen, alsof iemand ons had ingestopt, dus vraag ik me af, WIE of WAT heeft dat gedaan, en is het misschien deze keer een goede geest?! geef alstublieft snel antwoord! ^^

Groetjes Cx


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl