Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:49:14

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 482 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 129 30 31 32 33 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 22-06-2016, 19:05:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Ik ga in september voor het eerst van mijn leven in mijn eentje in een hotelkamer overnachten voor het fantasy evenement Elfia Arcen...
En het is ook de eerste keer dat ik zo ver met de trein ga. Helemaal naar Limburg. :) Ik heb er zin in.

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 05-07-2016, 22:25:36 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
Op naar vakantie adress^^

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 06-07-2016, 15:00:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Veel plezier daar! :wink:

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 29-10-2016, 18:19:33 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Megaaaaaa late reactie, maar beter laat dan nooit, toch? :p

Butterfly12 schreef:
Lieve Lieve Tut,

Ik vroeg me ten eerste af waarom je verdrietig was. Want dat viel me direct op.

Nee hoor, ik ben niet verdrietig. Dat ik zei dat ik dit stuk typte, terwijl ik aan het huilen was, sloeg op het feit dat ik op mijn tablet moest typen en niet op de laptop. Op een tablet typt het kut en ik overdrijf graag ;)

Citeer:
Ik vind mensen in hokjes duwen zoiezo al niet kunnen. En we hebben in deze maatschappij veel hokjes. Ik ga ze niet benoemen want dan zijn mensen zoiezo op hun tenen getrapt of voelen ze zich aangesproken.

Ik ben 33 meid dus relativeren lijkt me enigszins wel een must. Voelde ik me aangesproken of geirriteert door jou post ja. Omdat nogmaals en ik blijf erbij respect voor de medemens zijn gevoel gedachten gang verhaal religie enz.... is nodig en start altijd bij onszelf nooit of te nooit bij een ander. Even geheel terzijde dit maar man in the mirror is het mooiste liedje daarvoor...

Ik ben van persoon een gever geen zuiger. Ik geef mezelf leeg dus dat is een andere kant van hsp... Ik heb inderdaad ook de bekende kwaaltjes maar helaas ben ik aards genoeg om het feit te kunnen relativeren en dat we moeten gaan werken en moeten omgaan met hoe de maatschappij is de dag van vandaag. Zit ik graag thuis alleen om te rusten, ja hoor vind ik zalig....
Vind ik druktes hatelijk zeer zeker, ik winkel nooit in de solden zelfs niet voor het verschil van 10 euro...
Overdenk ik alles wat mensen me zeggen of de indruk ze me geven, uiteraard maar dat ligt omdat ik geen goed zelfbeeld heb want anders was ik dat kwaaltje allang kwijt....


Prima dat je kan relativeren, maar dat is niet wat ik in het algemeen tegenkom bij HSP'ers.
Ze zuigen, klagen, schuld ligt altijd bij anderen. Prima dat je niet tegen druktes kan, kan ik ook niet hoor. Maar zeg dat dan op een normale manier in plaats van op een dramatische manier te doen alsof het iets heel bijzonders is. Dát is waar ik me het meest aan stoor. Niet dat iemand niet tegen druktes kan, maar dat het gebracht wordt met een hoop drama, alsof het iets heel speciaals is.



Citeer:
En ook iets dat me nog stoorde in je laatste antwoord is... Dat die meid nog NIKS meegemaakt heeft....
En dit is echt met heel veel liefde gezegt Tut....

Lijden en pijn kan je nooit of te nooit op een weegschaal leggen. Voorbeeld :

Ik heb al jaren geen ouders of familie meer. Dat is erg en soms eenzaam. Maar iemand die bijvoorbeeld zijn hond verloren heeft en enkel dat verdriet kent zal evenveel lijden als ik of pijn hebben qua eenzaamheid want voor hem was de hond mss ook zijn enige steun en toeverlaat. Dus al die persoon weken huilt om het verlies van zijn hond is dit perfect mogelijk.
Mensen lijden en hebben pijn met verschillende situaties.... Maar daarom is het niet meer of niet minder dan andere pijnen van een ander persoon. Eens je het zo kan bekijken heb je ook een heel andere kijk op jou omgeving en begrip ervoor....

In het algemeen, je moet inderdaad niet vergelijken. Zeggen dat iemand niet verdrietig mag zijn omdat een ander méér heeft meegemaakt, is net zo belachelijk als zeggen dat iemand niet blij mag zijn omdat een ander méér voorspoed heeft.
Maar sorry hoor, je eigen luxe leventje vergelijken met dat van een voormalig kindsoldaat? Dat gaat er bij mij niet in.

Citeer:
Ik kijk uiteraard uit naar jou reactie want ik heb wel degelijk enorm respect voor jou Tut anders deed ik de moeite niet om te antwoorden :D :wave:

Eensgelijk hoor, de eerste HSP'er die de moeite om te proberen haar point of view uit te leggen en niet meteen op de kast zit. Of er in ieder geval ook weer vanaf is gekomen ;)

Citeer:
En een hele dikke late knuffel voor jou verdiet van 09/05
Hopelijk al iets beter :ahh:

Merci hoor, maar ik had dus geen verdriet ;)

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 03-01-2017, 18:50:49 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Eigenlijk zou ik mijn plaatje moeten spiegelen. Zodat hij richting de post staat..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 03-04-2017, 16:38:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
LadyMaai schreef:
Ik ga in september voor het eerst van mijn leven in mijn eentje in een hotelkamer overnachten voor het fantasy evenement Elfia Arcen...
En het is ook de eerste keer dat ik zo ver met de trein ga. Helemaal naar Limburg. :) Ik heb er zin in.



Volgens mij had ik nog niet verteld hoe het was aldaar... als er tenminste mensen zijn die naar mijn verhaal over Elfia Arcen willen luisteren. Ik snap dat het eng kan zijn om met iemand met een psychische aandoening te praten. Maar met medicatie op ben ik doorgaans niet eng. :wink:

Anyway. Arcen was echt prachtig. De kasteeltuinen waren zo mooi dat ik, mocht ik ooit de prins op het witte paard tegenkomen, daar wil trouwen. :mrgreen: het was alles wat je van een fantasy evenement op een mooie locatie kan verwachten: Leuke mensen, leuke sfeer, schitterend weer, ik heb er een prachtige lichtgrijze cape gekocht, en een leuk kussentje met een schattig draakje, en voor de rest weet ik niet meer wat ik daar gekocht heb :wink: Ik was in de rode outfit die ik met begeleiding op mijn dagbestedingscentrum heb gemaakt, en het hotel was ook helemaal top. Ik heb daar lekker gegeten, goed geslapen en ik had ze een positieve feedback bij hun vragenlijst gegeven.

alleen hield ik het er geen 2 dagen vol omdat ik de tweede dag gewoon kapot was en ik de hele reis terug naar huis weer moest ondernemen. :oops:

Goed, tot zo ver mijn verhaal. Ik ben niet goed in details of lange verhalen, maar ik hoop dat het interessant was.

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 09-04-2017, 07:41:53 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
LadyMaai schreef:
Volgens mij had ik nog niet verteld hoe het was aldaar... als er tenminste mensen zijn die naar mijn verhaal over Elfia Arcen willen luisteren. Ik snap dat het eng kan zijn om met iemand met een psychische aandoening te praten. Maar met medicatie op ben ik doorgaans niet eng. :wink:

Anyway. Arcen was echt prachtig. De kasteeltuinen waren zo mooi dat ik, mocht ik ooit de prins op het witte paard tegenkomen, daar wil trouwen. :mrgreen: het was alles wat je van een fantasy evenement op een mooie locatie kan verwachten: Leuke mensen, leuke sfeer, schitterend weer, ik heb er een prachtige lichtgrijze cape gekocht, en een leuk kussentje met een schattig draakje, en voor de rest weet ik niet meer wat ik daar gekocht heb :wink: Ik was in de rode outfit die ik met begeleiding op mijn dagbestedingscentrum heb gemaakt, en het hotel was ook helemaal top. Ik heb daar lekker gegeten, goed geslapen en ik had ze een positieve feedback bij hun vragenlijst gegeven.

alleen hield ik het er geen 2 dagen vol omdat ik de tweede dag gewoon kapot was en ik de hele reis terug naar huis weer moest ondernemen. :oops:

Goed, tot zo ver mijn verhaal. Ik ben niet goed in details of lange verhalen, maar ik hoop dat het interessant was.


Fijn dat je het leuk hebt gehad en dat alles goed is gegaan.

Waarom zeg je dat je begrijpt dat het eng is om te luisteren naar iemand met een psychische aandoening? Zo leg je de focus op het feit dat je die aandoening hebt en maak je het groter dan het is.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 17-04-2017, 15:26:47 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Ik log voor de grap weer eens in om te zien of dit forum nog een beetje leeft, maar volgens mij is het een beetje doods geworden, als ik kijk naar de laatste berichten in diverse subfora. Maar de enige echte Tut is er kennelijk nog wel! :)

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 23-04-2017, 19:08:55 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
rip in peaces


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 28-04-2017, 18:11:25 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Kiro schreef:
Ik log voor de grap weer eens in om te zien of dit forum nog een beetje leeft, maar volgens mij is het een beetje doods geworden, als ik kijk naar de laatste berichten in diverse subfora. Maar de enige echte Tut is er kennelijk nog wel! :)


Ik ga nooit weg.
Hoe is het met jou?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 04-05-2017, 14:07:39 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Ik zal ook weer even een teken van leven geven ;-) Wel lezen, niet schrijven...foei!

Hoi!

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 12-05-2017, 09:21:59 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Ha! :wave:

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 22-05-2017, 15:02:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Tut schreef:
LadyMaai schreef:
Volgens mij had ik nog niet verteld hoe het was aldaar... als er tenminste mensen zijn die naar mijn verhaal over Elfia Arcen willen luisteren. Ik snap dat het eng kan zijn om met iemand met een psychische aandoening te praten. Maar met medicatie op ben ik doorgaans niet eng. :wink:

Anyway. Arcen was echt prachtig. De kasteeltuinen waren zo mooi dat ik, mocht ik ooit de prins op het witte paard tegenkomen, daar wil trouwen. :mrgreen: het was alles wat je van een fantasy evenement op een mooie locatie kan verwachten: Leuke mensen, leuke sfeer, schitterend weer, ik heb er een prachtige lichtgrijze cape gekocht, en een leuk kussentje met een schattig draakje, en voor de rest weet ik niet meer wat ik daar gekocht heb :wink: Ik was in de rode outfit die ik met begeleiding op mijn dagbestedingscentrum heb gemaakt, en het hotel was ook helemaal top. Ik heb daar lekker gegeten, goed geslapen en ik had ze een positieve feedback bij hun vragenlijst gegeven.

alleen hield ik het er geen 2 dagen vol omdat ik de tweede dag gewoon kapot was en ik de hele reis terug naar huis weer moest ondernemen. :oops:

Goed, tot zo ver mijn verhaal. Ik ben niet goed in details of lange verhalen, maar ik hoop dat het interessant was.


Fijn dat je het leuk hebt gehad en dat alles goed is gegaan.

Waarom zeg je dat je begrijpt dat het eng is om te luisteren naar iemand met een psychische aandoening? Zo leg je de focus op het feit dat je die aandoening hebt en maak je het groter dan het is.


Jullie geven geen antwoord op me, ik dacht... misschien zijn ze bang voor me :wink:

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 24-05-2017, 16:43:48 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Nee het forum is gewoon dood, daarom krijg je geen antwoord

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 24-05-2017, 16:53:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Damn... weer een gemiste kans om mensen te ontmoeten... :wink:

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 482 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 129 30 31 32 33 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl