Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:10:03

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26-12-2014, 16:22:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-12-2013, 20:51:30
Berichten: 5
Hey allemaal.

Ik heb zo'n rare droom gehad. Ik droomde dat ik een prinses was van een fort. (mijn fort was het huis van mijn opa + oma en de tuin was kleiner.) Ik droomde dat mijn fort werd aangevallen door enorme beige reuze spinnen. Toen deze spinnen binnen vielen, verdedigde ik mijn fort en mijn volk, maar ik deed het verkeerd dus ik verloor. Toen werd het zwart en begon mijn droom opnieuw, ik kreeg dus een 2e kans. Toen de spinnen weer binnen vielen verstopte ik mij bij een oud mannetje. Ik keek door een kiertje wat de spinnen deden en ik bestudeerde het goed. Ik zag dat ze naar een kast liepen, en daar haalden ze hun baby's uit. Ik zag dat ze in een rij gingen staan en de baby's naar elkaar overgooiden tot het einde van de rij. Ik zag ook dat 1 spin telkens heen en weer moest lopen om over te gooien, dus ik liep weg bij de deur en ging er tussen staan in de rij en hielp mee met gooien. Hierdoor werd ik gespaard door de spinnen. In een keer kwamen er rode monsters binnen. (Ze leken op Orks. Die wezens uit Lord of the rings.) Deze orks spaarden mij ook. 1 ork liep telkens met mij mee en spaarde mij en nog een paar mensen. Hij liet mij zien wat ze deden. Ik zag bijv. dat ze de lijken van mijn volk die ze vermoord hadden buiten in de tuin in een heel diep zwembad gooiden en dat de lijken zonken en onderin het zwembad zich opstapelden. Toen zei de ork tegen mij: 'Zo nu ben jij zo aan de beurt!', en hij begon heel eng en hard naar mij te lachen en liep weg. Dit was het moment dat ik, en een vriendin van mij die ook was gespaard (ik noem haar even K.) en 2 onbekende jongens voor mij ons gingen verstoppen. We renden langs het zwembad naar de zijkant van het huis. In een keer hoorde ik een hele harde brul, dat was van die ene ork die met mij was telkens. In een keer ging er een raampje open en allemaal andere orks trokken de jongens naar binnen, ze konden net niet bij mij en K. komen. Op dit moment begonnen ik en K. weg te rennen van het fort en we renden door een lange straat in het dorp. (dit was ook gewoon de straat zoals het er bij mijn opa en oma uit ziet in het dorp.) Het dorp was uitgestorven viel me op, er liep niemand. We renden langs een benzine pomp, en uiteindelijk langs een bos. Uit dat bos kwamen in een keer een stuk of 15 wolven rennen. Ze renden ons achterna, en in een keer kwamen er bordjes langs de weg te staan. Op 1 bordje stond 12, vanaf dat stuk renden er nog maar 12 wolven ons achterna. 3 wolven waren gestopt met achtervolgen. Na een tijdje kwam het bordje 5, er waren nog maar 5 wolven toen. Op dat moment werd K. gebeten in haar bovenbeen. Ik rende al iets voor haar en zij rende door. Toen kwamen de bordjes 4,3,2,1, en toen waren we bij de grens. We waren samen de grens over, en de wolven durfden/kwamen niet verder. We waren in Italië en dat wisten we, ook wisten we dat we daar veilig waren. Er was een stuk uit het bovenbeen van K. maar het bloede niet en het had ook niet gebloed. Ik was ondertussen met het rennen ook een paar keer gebeten maar je zag er niks van en ik had ook nergens last van. In de verte zagen K. en ik een huisje wat op een winkel leek. We liepen er heen en gingen naar binnen. Toen we binnen waren liep er een man. (Bruin kort haar, donkere ogen, een licht overhemd aan, en een spijkerbroek.) We legden de man half Engels en half Nederlands, en met heel veel gebaren/geluiden wat er was gebeurd. Na een tijdje snapte hij het. De man was erg vriendelijk voor ons en hielp ons. Ik en K. werden naar een soort boerderij gebracht door de man. Daar binnen zagen we bedden met stro erin en er waren nog veel meer mensen die wij niet kenden. Dit was onze slaapplek die we met al die mensen moesten delen. Op dit moment werd ik wakker.

Ik loop nu al 3 dagen met deze droom in mijn hoofd, en het blijft zich maar afspelen in mijn hoofd. Ik snap het niet goed, K. en ik hebben elkaar al een tijdje niet gesproken, en ik heb er niet heel veel problemen mee. We hadden voor de vakantie een beetje gezeur met elkaar, maar dat is al weer over. Ik snap niet waarom ik een 2e kans kreeg om het over te doen, dit heb ik nog nooit in een droom gehad die ik me nog kan herinneren. Ik weet wel dat ik de laatste tijd heel erg in mijn hoofd bezig ben, maar ik kan niet echt een verband leggen met het denken en deze droom, dus dat zal het ook wel niet zijn geweest denk ik. Ook word ik altijd gespaard in mijn dromen, mijn familie word uitgemoord door bijv. een familielid, maar dat familielid vermoord mij weer niet. Dat vind ik ook zo gek. Ik hoop dat iemand mij het uit kan leggen. Het is een beetje een lang verhaal geworden, sorry.. :oops:

x Loes.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-12-2014, 18:16:41 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Loes

Een droom waarin een spin voorkomt, staat voor iets in je leven waar je bang voor bent. Hoe je met de spin omgaat in je droom, geeft aan hoe je met je angst omgaat

Ben je in een fort in je droom, dan moet je constant op je hoede zijn en jezelf verdedigen. Dit geldt met name als je het fort verdedigt tegen aanvallers.

Een kast in je droom staat voor een verborgen aspect van jezelf of een gevoel bedreigd te worden.

Een vol zwembad staat voor een gezond emotioneel leven.

Was het zwembad gevuld met vies of troebel water, dan ben je verward over je emoties.

Een hele lange straat wil zeggen dat je nog een lange weg te gaan hebt voordat je bereikt wat je wilt bereiken.

Als je droomt dat je in een dorp bent, dan staat dit voor beperkingen.

Het kan ook betekenen dat je niet echt wereldwijs bent, maar wel goed in balans.

Een dorp staat vaak ook voor de gemeenschap, eenvoud en traditie.

Een bos in je droom staat voor leven, vruchtbaarheid, verjonging en lente.

Het bos symboliseert ook het onderbewuste en als je een bos in je droom ziet kan dit betekenen dat je je innerlijk aan het ontdekken bent.

Word je door een wolf achterna gezeten. Het kan ook je eigen over-vrouwelijke kant zijn waar je je niet prettig bij voelt.

Even wat symbolen en wat ze kunnen betekenen.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl