Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:52:20

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15-11-2005, 16:50:41 
Hallo..

Ik moet even mijn hart luchten, wat ik normaal nooit zou doen (dit is ook een schuilacount) Omdat als ik dit bv. tegen mijn vriendinnen zou vertellen me voor gek verklaren.
Ik heb een keer toen ik klein was me vriendin gebelt en het duurde zo lang voordat ze opnam, en uiteindelijk nam er iemand op ik hoorde een hele snelle muziek (op de maat van vuur) en opeens zegt er iemand tegen mij: Hallo je spreek met de Duivel. Ik was toen 11jaar en heb natuurlijk als een gek de telefoon erop gegooit. En helemaal gillend naar me ouders gerend.
Sinds dien is het eigenlijk allemaal begonnen, ik ben "dingen" gaan zien die er eigenlijk niet zijn. Bv. al zat ik op de bank en dan zag ik iemand opeens uit het niets naast me zitten. Of ik keek tv en opeens ging een kladblaadje heel erg wapperen. Ik durf ook geen mensen aan te kijken, want als ik mijn eigen vader aankeek werden zijn ogen helemaal rood en kreeg hij een soort van horentjes, en zag ik overal vuur maar als ik goed keek dan is het weer weg, ik kreeg ook opeens allemaal Woeden-aanvallen ik stond bij me verzorgpaard en ik kijk naar de vacht en opeens wil ik een mes pakken en er helemaal in snijden (ik wilde bloed zien). Als ik in bed lag en ik werd wakker hoorden ik heel de tijd een stem mijn naam roepen en ik had ook een speelgoed telefoon op mijn kamer en die ging uit het niets af, en als ik in me kamer keek zag ik allemaal Ogen die naar me keken en dan opeens een flits een groot eng hoofd. Op een gegeven moment ben ik naar me ouders toe gegaan (12jaar) en heb ik heel mijn hart gelucht..
Ik moest naar een Psyghiator (als ik het zo goed schrijf) hij vond het allemaal maar mee vallen en ik heb medicijnen gehad, ik vond het vreselijk om naar die meneer te gaan en heb op een gegeven moment gezegt dat de beelden weg waren.
Maar die waren helemaal niet weg, ik dacht dat de beelden wel weg zouden gaan als ik mezelf pijn deed (in mijn armen te gaan snijden) daar ben ik gelukkig ook mee gestopt. Daarna ben ik begonnen met mezelf uit tehongeren, Ook mee gestopt.
Als ik met een groep mensen zit (bv in de klas) word ik opeens zo zenuwachtig en denk ik dat iedereen naar me kijkt en zie ik bij iedereen hele rode ogen. Ik durf ook bij niemand thuis te eten omdat ik dan heel erg zenuwachtig word en mezelf niet echt onder controle heb, ik kan wel bij iemand eten als bv me moeder of me zus erbij is dan word ik niet zenuwachtig.
Als ik alleen in de bus zit krijg ik ook een zenuwachtige-aanval, of ergens alleen ben met vreemde mensen.
Ik vind het echt heel erg vervelend dat ik altijd zo zenuwachtig ben en mezelf dan ook niet echt meer onder controle heb. Als ik een Repetitie in de klas heb of het word stil in de klas dan word ik ook heel erg zenuwachtig zodat ik moet kotsen of echt het lokaal uit wil rennen.
Ik word echt gek vanmezelf op het moment, met al die zenuwachtige-uitbarstingen.
Altijd als ik ergens ben is er iets dat me achtervolgt en de heletijd naar me kijkt, lijkt zo (of het echt zo is weet ik niet). Al ben ik bij me beste vriendin zei is altijd vrolijk dan ben ik ook vrolijk, maar al komt er iemand bij die heel erg sago is word ik ook sago, of heeft iemand hele erge buikpijn krijg ik ook buikpijn of iemand heeft hoofdpijn krijg ik ook hoofdpijn, het lijkt wel of het vervelende overheerst. En als iemand zenuwachtig is word ik ook heel erg zenuwachtig maar dan heel erg.
Ik wil me er niet echt in verdiepen omdat ik het heel eng vind, maar ik wil gewoon van alle beelden af, want ik durf mezelf niet eens echt goed in de spiegel aan tekijken omdat er dan iemand anders verschijnt in de spiegel. En ik wil ook van het zenuwachtige af.
Sorrie dat ik jullie hier mee lastig val, maar ik durf het niet tegen me ouders/vriendinne te zeggen omdat ze me dan voor gek verklaren, ik weet ook niet of ik dit hier wel mag schrijven. Maar ik wilde gewoon even me hart luchten..

Groetjes..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-11-2005, 17:01:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
Hoi...,

Je hebt 1 of meerdere entiniteiten in je aura...denk ik...weet het haasst wel zeker.Dat zou een heleboel verklaren...ook het spiegelkijken..dat je iemand anders ziet...is typisch voor dit.
Ze maken gebruik van je aura...nemen hier energie van weg..en hierdoor kunnen ze dingen laten bewegen zoals dat papier..of speelgoed.

Je moet naar een goed Medium..die entiniteiten kan weghalen....echt waar...anders krijg je ze niet weg.

Groeten Kevin.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-11-2005, 17:06:31 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-11-2005, 14:37:09
Berichten: 13
Locatie: geraardsbergen

Hallo

Tot mijn grote spijt kan ik je niet helpen...
Ik kan je alleen zeggen dat je er goed aan doet om het neer te schrijven ,
Hulp zoeken is de eerste stap naar geholpen worden , en de juiste mensen zullen op de juiste momenten op je pad komen ..

Sterkte


Nico


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-11-2005, 17:16:45 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-06-2005, 12:18:59
Berichten: 513
Locatie: Leerdam
hey ik word helemaal stil van je verhaal joh, het klinkt behoorlijk heftig, en ik weet nog niet zo goed wat ik erop moet zeggen, behalve over de emoties voelen van anderen, zoals je in je verhaal zegt. ik heb precies hetzelfde, maar je moet leren begrijpen welke gevoelens van jezelf zijn en welke van een ander, dat is wel erg belangrijk om te weten, en zie het niet als iets engs, want dat is het absoluut niet, ga op onderzoek uit, want eigenlijk zit je er al midden in, en zou het niet fijn zijn om erachter te komen hoe alles in elkaar zit, en dat je de dingen kunt begrijpen, en ik denk dat doktoren en psigiators daar niet achter kunnen komen, omdat ze je niet geloven en waarschijnlijk zijn ze allemaal bezig met zoeken naar de oorzaak, maar ze zoeken op de verkeerde plekken, of tjah ik weet het eigenlijk niet maar zoon gevoel heb ik altijd van psygiaters enzo
maar goed, ik draag sinds kort een edelsteen, die mij beschermt tegen energienen (en dus ook gevoelens) van andere mensen, in het begin had ik nog wel mijn twijfels, maar al snel kwam ik erachter dat ie me heel erg hielp, de steen heeft de naam: labradoriet en hier op de site is er ook info over de stenen te vinden
je kunt het zoizo kopen in van die spirituele winkeltjes weet je wel
nah goed toch nog een lang verhaal getypt :P
ik hoop dat je dr wat aan hebt maar van die steen zal ongetwijfeld wel helpen, maar ik heb wel gemerkt dat als je het zelf wilt voelen dat ie het dan niet tegenhoud, maar als je het niet wil, bijvoorbeeld over straat en tussen de mensen, zal die je zeker beschermen, maar als je zelf dingen wilt voelen dan kun je ze ook voelen
en wat ik nog wil zeggen is hou je kijk helder, en probeer alles te leren begrijpen
wow haha en ik denk dat ik zo wel ff genoeg heb gezegt :|
als er wat is kun je het altijd bij me kwijt :)

knuffel!
maarten

_________________
We are made out of 80% of water, It makes you wonder, If thoughts can effect water, Think about what thoughts can do to us!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-11-2005, 17:28:28 
Dank jullie wel voor jullie reacties :)

Ik heb vroeger ook altijd een steen bij me gedragen (soort lichtroze was het..) het zou mij helpen tegen het zenuwachtig worden.
Het voelen hoe andere mensen zich voelen vind ik niet eng, maar ik vind het heel erg vervelend dat ik hun vervelende gevoelens krijg.. ik weet niet hoe ik met die gevoelens om moet gaan (ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen).
Ik heb ook altijd het idee dat heel veel mensen me niet mogen en daarom neem ik altijd afstand van mensen.
Het enige waar ik bang voor ben zijn die beelden.
Doktoren en Psygiatoren hebben voor mij ook geen nut, die doen het voor mij gevoel alleen maar om het geld en verklaren je voor gek.
Mijn Spyghiator heeft mij ook verteld dat ze iets met mijn aura doen en dan dat niet helemaal 100% was ofzo dat moest ik met behulp van die medicijne goed krijgen..

Ik ga ook bijna elke maand naar een Osthiopaat (als ik het zo goed schrijf) Hij weet echter niets van de beelden en het zenuwachtigheid.
Ik ga daar heen omdat ik last heb van opeens zomaar hele erge hoofdpijn, duizeligheid, buikpijn en misselijk heid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-11-2005, 09:33:50 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
Mij lijkt het vrij wazig dat een psychiater werkt met aura's en iets dergelijke, mij lijkt dan ook dat hij dat verhaal met die medicijnen voor je aura blabla heeft geluld. Maar dat is hun baan he, lullen.

Maar je bent vast niet gek hoor, je kan er vast vanaf komen!

die roze steen was vast een rozekwarts.

Maar het klinkt wel heftig zeg, en ook zo negatief...
raar met die rode ogen, duivel en etc. terwijl ik echt niet geloof in een duivel, klinkt eerder als een zieke geest:P

anderzijds herken ik wel je gevoel; ik wil me er niet zo in verdiepen omdat ik bang ben om het te zien en etc. Ik heb ook sterk het idee als ik er mee in zee ga, en ik weer dingen ga zien, ik alleen maar flitsen met rottende hoofden ga zien. slaat helemaal nergens op natuurlijk.
maar misschien is het juist je angst en je ideen die die beelden vormen, je moet juist niet bang zijn en denken van; nou kom dan , ben niet bang voor je, je hebt geen macht over mij. etc.

Ik hoop dat je geholpen kan worden, hier heb ik verder geen verstand van.

xxx Indira

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-11-2005, 16:08:06 
Dankje voor je reactie..

Ik denk ook dat ik gewoon zo bang ben om die beelden te zien dat ik ze me juist verbeeld..
En anders is er gewoon altijd een hele negatieve-geest bij me.
Hoe ik er vanaf moet komen ik zou het niet weten..
Iemand tips ofzo?

Groetjess


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-11-2005, 18:15:26 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-11-2004, 18:52:10
Berichten: 598
Locatie: Vianen
hoi fasion,

Het valt me op uit je verhaal dat je altijd zenuwachtig begint te worden als het bijv stil word of als je alleen bent, daaruit blijkt dat als je met je "dagelijkse" dingen bezig bent je er geen last van hebt, als het stil valt moet je het zien als je hersennen die op hol slaan alles heeft te maken met je denkvermogen, zolang je bezig bent of aan iets aan het denken bent over bijv je huiswerk/opdracht heeft die negative kant van denken geen kans, zodra het stil valt denk je negative kant heeej we hebben weer kans laten we der weer gek maken...

Probeer je als het gebeurd te focussen op iets van school of waar je mee bezig bent , en blijf bezig.

mischien dat het helpt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-11-2005, 20:48:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
Fasion* schreef:
Dankje voor je reactie..

Ik denk ook dat ik gewoon zo bang ben om die beelden te zien dat ik ze me juist verbeeld..
En anders is er gewoon altijd een hele negatieve-geest bij me.
Hoe ik er vanaf moet komen ik zou het niet weten..
Iemand tips ofzo?

Groetjess


Fasion...,

Om precies te weten te komen wat er nu aan de hand is....kun je het best naar een goed en eerlijk Medium...want dat is niet niks..je verhaal.
Kijk is op deze site... http://www.infotruecolours.nl/ ...zij is een goed Medium...stuur haar gewoon je verhaal..en volgens mij zal ze de ernst er van inzien en je wel verder helpen...voor niks..vertel je leeftijd..dat je nog geen geld verdient....en misschien wordt je veel wijzer..van wat er nu aan de hand is.

Success...

Kevin.!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-11-2005, 17:47:20 
Bedankt voor de reacties...

Als ik zenuwachtig word dan is het: "SHIT! ben zenuwachtig" en dan raak ik in een soort van paniek.. En dan word het alleen nog maar erger daardoor.
Vandaag had ik het ook in de les, een jongen (goede vriend) was al klaar met z'n werk en zat heel de tijd op me te letten, en jaa hoor daar ga ik weer word ik weer helemaal zenuwachtig, en tegen houden lukt me niet ookal probeer ik me in me hoofd rustig te praten. En al zijn de zenuwen over en ik hoef maar te denken: "Fiieeww gelukkig is ook weer voorbij" komt het weer gelijk terug.
Ik weet niet echt hoe ik het uitmoet leggen..

Kevin: Bedankt voor de site ik ga hem zo even bekijken en haar een mailtje sturen ik hoop dat zei mij verder kan helpen en een verklaring ervoor kan geven..

Groetjeess


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-11-2005, 23:29:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-03-2005, 22:05:19
Berichten: 3
kijk eens naar je prive berichten bij je profiel fasion*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-11-2005, 10:55:35 
wei_jyr schreef:
kijk eens naar je prive berichten bij je profiel fasion*


Gelezen ik heb je een E-mail terug gestuurd.. ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-12-2005, 13:56:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-12-2005, 12:37:44
Berichten: 9
Fashion,

Dat is niet niks wat je beschrijft. Ben je gelovig? Wellicht kun je proberen via de kerk hulp te krijgen omdat het niet niks is wat jij beschrijft. Anders kan wellicht een medium je helpen. Ze maken op een simpele manier gebruik van je omdat jij niet in staat bent weerstand te bieden. Dit wordt van kwaad tot erger.

Ik heb wat tips geplaatst bij het onderstaande topic.
http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=3802
maar ik vrees dat het voor jou niet genoeg is. In jouw geval heb je echt serieuze hulp nodig. Doe iets laat je niet langer kwellen!

Liefs


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-11-2021, 08:00:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-09-2021, 07:31:21
Berichten: 65
Nike Air Max 270
Nike Outlet
Nike Wholesale Suppliers
Nike Outlet
Jordan AJ 1
Nike Air Max 720
Pandora Jewelry
Jordans 27
Cheap Adidas Shoes
Air Max 97
Air Jordan Shoes
Air Jordan
Nike Wholesale
Adidas Outlet
Adidas Yeezy
Nike Huarache
Jordan 17
Jordan 14
Cheap Nikes
Air Jordan 33 shoes
Wholesale Nike Air Max
Nike Running Shoes
Pandora Jewelry
What The Jordan 5
New Jordans
Nike Slides
Nike Women's Shoes
Nike
Jordan 23
Nike Shoes For Men
Nike Running Shoes
Adidas
Nike Foamposite
Jordan 12
Nike Flyknit Racer
Wholesale Jerseys China
Yeezy Boost 350 V2
Nike Canada
Nike Shoes
Nike AF1
Nike Sneakers
Jordan 22
Red Bottom Heels
Nike Air Max 270
Huaraches Nike
Michael Jordan Shoes
Cheap Jordan Shoes
Wholesale Jordans
Jordan 19
Nike Jordans
Louboutin Shoes
Air Jordan 25
Pandora Jewelry
Nike Cortez Men
Jordans 6
Nike Outlet
Jordan 31
Air Max
Nike Air Force
Jordan 13s
Wholesale Jordans
Nike Roshe
NFL Shop
Nike Shoes
Fjallraven Kanken
Nike Shoes
Nike Outlet Store
Jordan 11
Cheap Soccer Jerseys
Nike Air Force 1
Jordan Retro 4
Nike Epic React
Pandora Rings
Nike Air Force 1 High
Jordan Retro 12
Lebron Shoes
Pandora Necklace
Cheap Jordan Shoes For Women
Nike Sneakers
Yeezy
Kids Jordans
MLB Jerseys
Wholesale Jordans
Adidas Outlet
Nike Outlet Store Online Shopping
Jordan 12s
Wholesale Jordans
Jordans Wholesale Suppliers
Jordan 18
Air Jordan 15
Jordan 11s
Rings Pandora
Adidas NMD R1
Nike Wholesale
Cheap Nike Shoes
Jordan 34
Air Jordan 32
Nike Metcons
Nikes
Nike Off White
Nike Air Force 1 Women
Nike Dunk
Air Jordan 33
Adidas Shoes
Raptors Jersey
Pandora Bracelets
Nike Roshe
Wholesale Nike Shoes
Jordan 28
Baby Jordans
Jordan 35
Jordans 20
Jordans 29
Adidas Wholesale
Nike Outlet Store Online Shopping
NHL Shop
Jordan Retros
Nike
Pandora Jewelry
Air Force Ones
Pandora Charms
Jordans 33
Nike Jordan 1 High
Pandora
Jordan Retro 11
Jordan 1 Retro
Wholesale Adidas
Jordan 2
Wholesale Nike Shoes
Nike Huarache
Wholesale Nike Shoes
Nike Zoom Fly
Nike Shoes
Nike Zoom Fly
Nike Free Rn
Air Jordan 16
Jordan 24
Christian Louboutin
Nike Air Max Men
Jordan 21
Nike Outlet Store Online Shopping
Nike Shoes
Air Jordan 11 Low
Nike Canada
Nike Clearance
Jordans 26
Ice Jersey
Nike Shoes For Women
MLB Jerseys
Nike Outlet Store
Cheap Nike Shoes From China Free Shipping
Air Jordan 13 Retro
Nike Black Friday
Jordan 30
Jordan Dior


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-11-2021, 05:06:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-09-2021, 07:31:21
Berichten: 65
NHL Jerseys
Cheap NHL Hockey Jerseys
NBA Shop Online
NFL Fan Shop
NFL Jerseys From China
Cheap Hockey Jerseys
NFL Jerseys
NFL Apparel
Jerseys Cheapest
NFL Jerseys
NFL Store
Wholesale Jerseys
Cheap Jerseys Wholesale
Official NFL Shop
Football Jerseys Cheap
Football Jersey
MLB Jerseys
Cheap Jerseys
Cheap NBA Jerseys
Wholesale Jerseys
Custom NBA Jerseys
Cheap Jerseys
MLB Store
Basketball Jerseys
NFL Shop
Best NFL Jerseys
NFL Store Online Shopping
MLB Jerseys
Wholesale NFL Jerseys
NBA Jersey
NHL Store
NBA Jerseys Cheap
Wholesale NFL Jerseys
MLB Jerseys
NFL Jerseys
MLB Shop
Cheap NFL Jerseys
NBA Jerseys
NFL Jersey
MLB Shop Online
Cheap Jerseys From China
NFL Jerseys
NFL Jersey
MLB Store
Cheap NHL Hockey Jerseys


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl