Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:13:06

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Blokkades doorbreken
BerichtGeplaatst: 30-10-2010, 16:14:36 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Ha Kiro,

Ik weet niet of ik op een totaal verkeerd pad zit met mijn denken. Zeg het alsjeblieft als dit wel het geval is.

Het eerste waar ik aan dacht toen ik je berichtje las was; Ben je verzwakt of zit je nu op een stabiel punt waardoor je mág verzwakken en verwerken?

Ik merk in mijn omgeving en bij mijzelf dat, pas wanneer een persoon in evenwicht komt met alles wat hij nodig heeft, deze persoon de kans krijgt verdrongen en weggestopte problemen opnieuw te belichten.

Soms krijg je de kans niet narigheid "on the spot" te verwerken en moet het voor korte of langer tijd ergens opgeslagen worden zodat er later naar gekeken kan worden. Vaak zijn de situaties waarin dit nodig is op zichzelf ook al problematisch waardoor het weggestopte deel nog groter word. Pas als de situatie het toestaat kan er gekeken worden naar dat wat moest wachten.

De externe voorwaarden zijn misschien nu allemaal op hun plek waardoor je jezelf de vrijheid kan gunnen de herinnering en verwerking aan te gaan.

Als dit een beetje klopt moet je je sufheid en verzwakking niet als zodanig zien maar als een manier om bij de weggestopte stukjes te komen en deze te verwerken. Probeer hierbij zonder jezelf te veroordelen te kijken naar wat er bij jou boven komt aan herinneringen en emoties en erken ze.

Een ontzettend proces Kiro, ik leef met je mee en hoop da je er aan de andere kant nog sterker uitkomt!

Ga daarnaast even naar de HA als je de symptomen te heftig vind worden. Het kan zijn dat de versuffing en de herinneringen geen correlatie hebben.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Blokkades doorbreken
BerichtGeplaatst: 30-10-2010, 19:28:51 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Gun jezelf (bewust) de tijd om te verwerken, want het mag. Misschien geeft je lichaam aan dat het nodig is.
Daarbij ga je het antwoord alleen bij jezelf vinden, want niemand kent jou zoals jij jezelf kent. :)

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Blokkades doorbreken
BerichtGeplaatst: 08-11-2010, 20:10:27 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Wat ik er over zeggen kan is, dat je verleden wat niet zo roos kleurig was je leven van nu kan beivloeden, dat heb je al gemerkt.

Het kan ook je chakra,s beinvloeden waardoor en goede doorstroming van je enegie stagneerd en een gevoel van moeheid ontstaat.

Lukt het niet om er zelf uit te komen kan je hulp zoeken bij een hynotherapeut, maar ook iemand die chakra,s helen kan en een goed massage zou ook heel goed zijn.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl